Skip to main content

Απεργίες σιδηροδρομικών

Με δυναμικές κινητοποιήσεις αποφάσισε να απαντήσει στο σχέδιο νόμου για την εξυγίανση και ανάπτυξη του ελληνικού σιδηροδρόμου η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.
Με δυναμικές κινητοποιήσεις αποφάσισε να απαντήσει στο σχέδιο νόμου για την εξυγίανση και ανάπτυξη του ελληνικού σιδηροδρόμου η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.

Συγκεκριμένα αποφασίστηκε 24ωρη Πανελλαδική Πανσιδηροδρομική απεργία την Πέμπτη 14 Οκτωβρίου, ημέρα συζήτησης του σχεδίου νόμου στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής και 24ωρες επαναλαμβανόμενες Πανελλαδικές Πανσιδηροδρομικές απεργίες, οι ημερομηνίες των οποίων θα καθοριστούν αργότερα.

Η ΠΟΣ απορρίπτει στο σύνολό του το σχέδιο νόμου, γιατί κατά την εκτίμησή της, καταργεί και ιδιωτικοποιεί μεγάλο μέρος του δικτύου και των σημερινών δραστηριοτήτων, ιδιωτικοποιεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εκποιεί την ακίνητη περιουσία, καταργεί τις ΣΣΕ, το μισθολόγιο και τους κανονισμούς εργασίας

Παράλληλα, κατηγορεί την κυβέρνηση ότι τροφοδοτεί, όπως αναφέρει, με κατασκευασμένα ψέματα την κοινωνία, συκοφαντώντας το σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς

Παράλληλα, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Free Sunday», ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρης Ρέππας σημειώνει ότι μια χώρα σε κρίση που περικόπτει τα δώρα για να εξοικονομήσει ένα δισ. ευρώ δεν επιτρέπεται την ίδια στιγμή να καλείται να πληρώσει 1,2 δισ. ευρώ για να καλύψει το έλλειμμα του ΟΣΕ για ένα χρόνο.

Σύμφωνα με τον υπουργό, το 209 ο όμιλος ΟΣΕ, είχε ετήσια έσοδα 250 εκατ. ευρώ και δαπάνες μόνο για μισθοδοσία ύψους 271 εκατ. ευρώ. Σε αυτά θα πρέπει να προστεθούν κάποιες εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για λειτουργικά έξοδα και άλλες υποχρεώσεις. Με τις προοπτικές αυτές, τόνισε ο υπουργός, ο σιδηρόδρομος οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στην αυτοκατάργησή του, στο κλείσιμο. Κάτι τέτοιο, τονίζει ο υπουργός το απορρίπτουμε απόλυτα, όπως είμαστε αντίθετοι με απολύσεις εργαζομένων.

Ο κ. Ρέππας επαναλαμβάνει ότι με το σχέδιο νόμου διασφαλίζεται το δικαίωμα των εργαζομένων στην εργασία, αλλά και τις αποδοχές σε ύψος που υπερβαίνει το μέσο όρο των αποδοχών των εργαζομένων στο Δημόσιο.

«Το παρελθόν του ΟΣΕ ας είναι διδακτικό για όλους μας και ιδίως στον τομέα της κακοδιαχείρισης, για την ακραία μορφή της οποίας, έχουν ευθύνη και υπηρεσιακά στελέχη», καταλήγει ο υπουργός.