Skip to main content

Από ποτό μέχρι και άρωμα με το όνομά σου στο νέο ξενοδοχείο ΟΝΟΜΑ

Το ΟΝΟΜΑ, που αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του το φθινόπωρο, επικεντρώνεται στην παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών στους πελάτες του.

Πυρετώδεις είναι οι εργασίες στο ακίνητο της οδού Μοναστηρίου που πριν από δύο χρόνια επέλεξε και αγόρασε o όμιλος Anatolia Hospitality προκειμένου να στεγάσει εκεί το νεότερο ξενοδοχείο του, ΟΝΟΜΑ.

Το ΟΝΟΜΑ, το οποίο αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό το φθινόπωρο, είναι ένα πεντάστερο ξενοδοχείο, 83 δωματίων, που προσαρμόζεται κυρίως στο κοινό των millennials. Η καινοτομία όμως που θέλει να το κάνει να ξεχωρίσει είναι η παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών.

«Το όνομα του κάθε ανθρώπου είναι μοναδικό και προσωπικό για τον καθένα. Ετσι θέλουμε και το ΟΝΟΜΑ να προσαρμόζεται στα θέλω του κάθε επισκέπτη. Θελουμε να γνωρίσουμε τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες των επισκεπτών μας και να τους παρέχουμε εμπειρίες που θα τους ταιριάζουν απόλυτα», σημειώνει ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Anatolia Hospitality. «Νομίζω εκεί είναι το μέλλον. Αυτό μπορεί να σε ξεχωρίσει», προσθέτει, εξηγώντας πως στο ΟΝΟΜΑ οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν πακέτα με διάφορα θέματα, όπως μουσική, ιστορία, γαστρονομία και gaming, τα οποία θα προσαρμόζουν την εμπειρία της διαμονής σύμφωνα με τις θεματικές αυτές. Ο κ. Χρυσοχοΐδης αναφέρει ένα παράδειγμα λέγοντας πως αν ένας πελάτης έχει διαλέξει το πακέτο του κρασιού, στο δωμάτιο του θα μπορεί να βρει δύο μπουκάλια τοπικού οίνου και έναν χάρτη με τις οινικές διαδρομές της περιοχής. «Πάντα το προσωποποιημένο κομμάτι συνδυάζεται με την πόλη. Και μέσα από το design του ξενοδοχείου προσπαθούμε να φέρουμε την πόλη μέσα στο ξενοδοχείο. Χρησιμοποιούμε τοπικούς street artists ή και τοπική γαστρονομία γιατί ο επισκέπτης έρχεται για να βιώσει την πόλη», επισημαίνει.

Στο ΟΝΟΜΑ θα υπάρχει μια λίστα εμπειριών που θα μπορεί ο πελάτης να απολαύσει ενώ το στοιχείο της προσωποποίησης θα επεκτείνεται και στους ίδιους τους χώρους του ξενοδοχείου: από το μπαρ που θα μπορεί να σερβίρει ποτά προσαρμοσμένα στα γούστα του πελάτη μέχρι και ένα perfume bar στον χώρο υποδοχής όπου ο πελάτης θα μπορεί να φτιάξει το άρωμά του. Και στις δύο περιπτώσεις, τόσο το άρωμα όσο και το ποτό θα μπορούν να φέρουν το όνομα του πελάτη. Ο κ.Χρυσοχοΐδης τόνισε πως το ΟΝΟΜΑ είναι το μοναδικό ξενοδοχείο αυτή τη στιγμή το οποίο θα προσφέρει προσωποποίηση υπηρεσιών σε τέτοιο βαθμό.

Κλειδί στην παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών θα αποτελεί η εφαρμογή για κινητά που θα αναπτυχθεί το επόμενο διάστημα και η οποία θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για όλα τα ξενοδοχεία του ομίλου. Όπως εξήγησε ο κ. Χρυσοχοϊδης, μέσω του mobile app θα μπορεί να γίνεται self check in και να αποστέλλεται αυτόματα το κλειδί του δωματίου. Η εφαρμογή θα έχει παράλληλα ερωτηματολόγια εν είδει παιχνιδιού ώστε ο πελάτης που επιθυμεί προσωποποιημένες υπηρεσίες από το ΟΝΟΜΑ να γνωστοποιεί με έναν διασκεδαστικό τρόπο τις προτιμήσεις και τα γούστα του. Παράλληλα, θα υπάρχει και ένα loyalty club στο οποίο ο χρήστης θα μπορεί να μαζεύει πόντους με την παραμονή του στα ξενοδοχεία του ομίλου.

Το ξενοδοχείο αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο. Στους χώρους του θα λειτουργήσει το εστιατόριο Good Mood Food όπου κάποιος θα μπορεί κάποιος να δοκιμάσει Gluten Free και Vegan επιλογές και στο Street Art Bar. Για τους επαγγελματίες θα υπάρχουν συνεδριακές αίθουσες Homework στις οποίες μπορεί κάποιος να πραγματοποιήσει τη συνάντηση ή ημερίδα ενώ στην ταράτσα θα υπάρχει το Cloud Roof Top Bar. Στην πίσω πλευρά του ξενοδοχείου, στην αυλή που υπάρχει, θα διαμορφωθεί το Backyard Social Place αλλά και ένα μικρό γήπεδο μπάσκετ.