Skip to main content

Appo: Η startup από τη Θεσσαλονίκη που κλείνει online ραντεβού με την… ομορφιά

Η Appo έχει δημιουργήσει ένα σύστημα διαχείρισης και on line ραντεβού για υπηρεσίες ομορφιάς και ευεξίας, λύνοντας τα χέρια επαγγελματιών και πελατών.

Είστε επαγγελματίας στον κλάδο των υπηρεσιών ομορφιάς και πελαγώνετε με τις κρατήσεις των ραντεβού, χάνετε πολύτιμο χρόνο από τη δουλειά σας για να τις χειριστείτε και ταλαιπωρείστε με το συχνό φαινόμενο της μη εμφάνισης του πελάτη, που δεν μπαίνει στον κόπο να ακυρώσει το ραντεβού του; Είστε πελάτης και ξεχνάτε τις ώρες των ραντεβού σας, θέλετε να έχετε πλήρη εικόνα των υπηρεσιών και των τιμών ενός κομμωτηρίου ή ενός ινστιτούτου αισθητικής πριν το επιλέξετε, αλλά και να μπορείτε να κάνετε την κράτησή σας οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, ακόμα και εκτός λειτουργίας της επιχείρησης για την οποία ενδιαφέρεστε; Υπάρχει μια start up στη Θεσσαλονίκη, η Appo, που δίνει τη λύση σε όλα αυτά, έχοντας δημιουργήσει ένα σύστημα διαχείρισης και on line ραντεβού για υπηρεσίες ομορφιάς και ευεξίας, μια προηγμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα, την appo.gr. Η πλατφόρμα αυτή βρίσκεται την τρέχουσα περίοδο σε πιλοτική λειτουργία με στόχο εντός του εξαμήνου να λειτουργήσει με ένα ευρύ market place επιχειρήσεων στη Θεσσαλονίκη, από κομμωτήρια, κέντρα αισθητικής, nail studios, spa, solarium, μασάζ μέχρι επιχειρήσεις από τους τομείς της αισθητικής ιατρικής, οδοντιατρικής, δερματολογίας και διατροφολογίας. Για την ώρα το Appo έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον άνω των 50 εταιρειών. Στόχος δε είναι η υπηρεσία αυτή να επεκταθεί εντός του 2021 και σε άλλες πόλεις, όπως είναι η Καβάλα, η Αθήνα, η Λάρισα και οι Σέρρες.

Μάλιστα, η ομάδα της Appo, τέσσερα ορεξάτα νέα παιδιά, με δεδομένες τις τρέχουσες αντίξοες συνθήκες, θα υλοποιήσει στο πλαίσιο του εγχειρήματός της ένα πρόγραμμα restart, προσφέροντας δωρεάν χρήση της πλατφόρμας της για έναν χρόνο, webinars από κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου, αλλά και μια επιδότηση των online ραντεβού για τις επιχειρήσεις. Επίσης, θα δώσει ιδιαίτερη σημασία στα πρότυπα ομορφιάς που προβάλει και αναπαράγει, ενώ θα στηρίξει δράσεις επανορθωτικής χειρουργικής και makeover για ανθρώπους που το έχουν ανάγκη. Μετά τον έναν χρόνο της δωρεάν χρήσης, θα υπάρχουν πακέτα συνδρομών, ενώ οι δημιουργοί του Appo έχουν αποφασίσει να μην παίρνουν προμήθειες επί της αξίας των ραντεβού. Παράλληλα, θα προσφέρουν και μια σειρά έξτρα υπηρεσιών μάρκετινγκ στους συνεργάτες τους.

Η αρχική ιδέα και η ομάδα της Appo

Γιώργος Στεφάνου  Χρυσάφης Ναθαναηλίδης 

Η ιδέα του Appo ξεκίνησε από τον Θεσσαλονικιό Γιώργο Στεφάνου, ο οποίος, έχοντας σπουδάσει ιστορία και δημοσιογραφία, εργαζόταν σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα της πόλης. Πάντα ανήσυχο πνεύμα, είχε διαπιστώσει ένα κενό στον κλάδο παροχής υπηρεσιών ομορφιάς και ευεξίας, βρίσκοντας, και από προσωπικές του εμπειρίες κυρίως στο κομμωτήριο, απαρχαιωμένο τον τρόπο κλεισίματος των ραντεβού. Έπρεπε να τηλεφωνήσει κανείς σε συγκεκριμένη ώρα, να αναγκάσει τον επαγγελματία να διακόψει τη δουλειά του και να ψάχνει την ατζέντα του, προτείνοντας μία μία διαθέσιμες ώρες και μέρες.

Χρήστος Παπαδάκης  Γιάννης Παπαδόπουλος 

«Είχα διαπιστώσει πως ενώ η ψηφιοποίηση ήταν σημαντικού βαθμού σε κλάδους όπως η παραγγελία φαγητού ή οι κρατήσεις των διακοπών, ο κλάδος των υπηρεσιών ομορφιάς και ευεξίας έμενε πίσω» λέει ο Γιώργος Στεφάνου στη Voria.gr. Στην αναζήτηση προγραμματιστών για να υλοποιήσει την ιδέα του απευθύνθηκε σε μια βορειοελλαδική εταιρεία πληροφορικής, τη Lioncode, όπου ο δρόμος του συναντήθηκε με αυτούς των Καβαλιωτών ιδιοκτητών της και πληροφορικάριων Χρήστου Παπαδάκη, Χρυσάφη Ναθαναηλίδη και Γιάννη Παπαδόπουλου. Οι τρεις τους πίστεψαν στην ιδέα και θέλησαν να ενταχθούν στην ομάδα της Appo. Το όλο εγχείρημα άρχισε να προετοιμάζεται το 2018. Το πρώτο lockdown του Μαρτίου του 2020 αιφνιδίασε την ομάδα των τεσσάρων, λειτούργησε όμως καταλυτικά στην επίσπευση της λειτουργίας του Appo, που μόλις ανακοινώθηκε το άνοιγμα των υπηρεσιών ομορφιάς και ευεξίας ήταν σε δύο μόλις ημέρες έτοιμο να λειτουργήσει.

Τα οφέλη για τον επαγγελματία και τον πελάτη



Με το Appo ο επαγγελματίας μπορεί να έχει πρόσβαση σε μια ανεξάντλητη δεξαμενή πελατών, να δέχεται κρατήσεις όλη την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα, χωρίς να σηκώνει συνεχώς το τηλέφωνό του, να εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο, να προσφέρει μια βελτιωμένη εμπειρία στον πελάτη, να μειώνει τα no-show, να μην χάνει ραντεβού, να διαχειρίζεται τα ραντεβού του μέσα στη μέρα με ένα κλικ, να μη χρειάζεται να διακόπτει συνεχώς τη δουλειά του για να απαντά στους πελάτες, να μην αφήνει πελάτες που εξυπηρετεί να περιμένουν και να μην πρέπει κάθε τρεις και λίγο να ψάχνει κενά στην ατζέντα του και να κρατά στοιχεία.

 

Την ίδια ώρα ο πελάτης μπορεί να κάνει την κράτησή του όποια ώρα θέλει –σύμφωνα με έρευνες, ένας στους δύο θέλει να επικοινωνήσει για την κράτησή του σε ώρες εκτός λειτουργίας της επιχείρησης- δεν ξεχνά το ραντεβού του, καθώς λαμβάνει γραπτή επιβεβαίωση και υπενθυμίσεις, δεν κάνει λάθος στην ώρα προσέλευσης και ακυρώνει εγκαίρως, αν χρειαστεί, καθώς διαφορετικά διαγράφεται ο λογαριασμός του. Παράλληλα, έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει τις υπηρεσίες και να δει και άλλες κριτικές προτού επιλέξει. Μάλιστα, με δεδομένο ότι οι millennials δεν συμπαθούν τις τηλεφωνικές κλήσεις, ενώ οκτώ στους δέκα αγχώνονται στη σκέψη του να πάρουν τηλέφωνο, το Appo γίνεται πολύτιμο εργαλείο για τη νεότερη γενιά, που χρησιμοποιεί και περισσότερο το διαδίκτυο.