Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019
x

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ: ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΟ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»

Με την εφαρμογή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού, η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης τονίζει ότι πως ο αριθμός του προσωπικού είναι ανεπαρκής.

Για επιτακτική ανάγκη ενίσχυσης του αεροδρομίου «Μακεδονία» με αστυνομικό προσωπικό μετά την εφαρμογή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού κάνει λόγο η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης.

Με έγγραφο προς τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγο, κ. Αριστείδη Ανδρικόπουλο, η Ένωση τονίζει πως ο νέος κανονισμός επιβάλλει την υποχρεωτική πληκτρολόγηση όλων των Ευρωπαίων Πολιτών και ως εκ τούτου οι λιγοστοί, όπως αναφέρουν, αστυνομικοί του αεροδρομίου δεν θα επαρκούν με αποτέλεσμα να σχηματίζονται τεράστιες ουρές επιβατών στις Αφίξεις - Αναχωρήσεις.

«Αν συνυπολογίσουμε ότι βρισκόμαστε προ των πυλών για την έναρξη της θερινής τουριστικής περιόδου, ο υπηρεσιακός φόρτος βαραίνει επιπλέον τόσο  το Τμήμα Αστυνόμευσης όσο και το Τμήμα Τροχαίας της Διεύθυνσης Αστυνόμευσης Κρατικού Αερολιμένα Θεσσαλονίκης» αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΑΥΘ:

Το αστυνομικό προσωπικό της Διεύθυνσης Αστυνόμευσης Κρατικού Αερολιμένα Θεσσαλονίκης (ΔΑΚΑΘ) μάς εξέφρασε την ανησυχία του για την εφαρμογή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού, ο οποίος επιβάλλει την υποχρεωτική πληκτρολόγηση όλων των Ευρωπαίων Πολιτών.

Από την Κυριακή 7-4-2019, οι λιγοστοί Αστυνομικοί του αεροδρομίου «Μακεδονία» θα κληθούν, γι’ακόμη μια φορά, να ελέγχουν τεράστιες ουρές επιβατών. Είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα δούμε καθυστερήσεις στα σημεία ελέγχου (Αφίξεις-Αναχωρήσεις), γεγονός που θα πλήξει την εικόνα του αεροδρομίου και της Αστυνομίας.

Τον Απρίλιο του 2017, είχε γίνει απόπειρα να εφαρμοστεί η ίδια απόφαση αλλά μετά από μόλις δυο ημέρες αποσύρθηκε καθότι η αναμονή ήταν τεράστια και δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο στους χώρους του αεροδρομίου. Οι επιβάτες περίμεναν υπομονετικά από τα χαράματα για τον έλεγχο διαβατηρίων και οι συνάδελφοί μας έκαναν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να ανταπεξέλθουν στο έργο τους.

Τα τελευταία χρόνια, η Διεύθυνση Αστυνόμευσης Κρατικού Αερολιμένα Θεσσαλονίκης έχει επιβαρυνθεί λόγω των αυξημένων συλλήψεων ατόμων που αποπειρούνται παράνομα να εξέλθουν της χώρας προς τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Χαρακτηριστικά, το έτος 2018 συνελήφθησαν πάνω από 1400 παράτυποι μετανάστες από το Τμήμα Ασφαλείας της ΔΑΚΑΘ. Για να διεκπεραιωθούν οι εσωτερικές λειτουργίες της Υπηρεσίας, οι μεταγωγές των πολυάριθμων κρατουμένων, κι επιπλέον η λήψη δακτυλικών αποτυπωμάτων με μηχανήματα AFIS, απαιτείται αυξημένος αριθμός Αστυνομικών σε σχέση με το υπάρχον προσωπικό.

Αν συνυπολογίσουμε ότι βρισκόμαστε προ των πυλών για την έναρξη της θερινής τουριστικής περιόδου, ο υπηρεσιακός φόρτος βαραίνει επιπλέον τόσο  το Τμήμα Αστυνόμευσης όσο και το Τμήμα Τροχαίας της ΔΑΚΑΘ.  Συγκεκριμένα, το μεν Τμήμα Αστυνόμευσης αυξάνει τις πεζές περιπολίες εντός του αερολιμένα, εξυπηρετεί τις ανάγκες επιβατών ειδικών πτήσεων κι αντιμετωπίζει φαινόμενα διατάραξης της δημόσιας τάξης. Το δε Τμήμα Τροχαίας αντιμετωπίζει τον αυξημένο όγκο επισκεπτών κι αποτρέπει την κυκλοφορική συμφόρηση πέριξ του αεροδρομίου.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, η πίεση του χρόνου και οι απαιτήσεις του κοινού που περιμένει να εξυπηρετηθεί, μπορούν να οδηγήσουν σε δυσανασχέτηση και υπηρεσιακά λάθη. Ιδιαίτερα μετά την επέκταση και αναμόρφωση του αεροδρομίου «Μακεδονία», οφείλουμε να διασφαλίσουμε την προσπάθεια που γίνεται για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στους επιβάτες και τους τουρίστες που επισκέπτονται την χώρα μας.

Για να ελέγχονται διεξοδικά όλοι οι επιβάτες (πολίτες Τρίτων Χωρών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης) που εισέρχονται κι εξέρχονται από τη χώρα μας, η Διεύθυνση Αστυνόμευσης Κρατικού Αερολιμένα Θεσσαλονίκης πρέπει να ενισχυθεί άμεσα με γενναίο αριθμό Αστυνομικών.

Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης επισημαίνει ότι η εφαρμογή του νέου Κανονισμού δεν μπορεί επ’ ουδενί να καλυφθεί με ολιγόμηνες αποσπάσεις συναδέλφων, αλλά απαιτεί αύξηση της οργανικής δύναμης του αεροδρομίου και κάλυψη αυτής με μόνιμες μετακινήσεις Αστυνομικών.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ