Skip to main content

Αύριο θα πραγματοποιηθεί η τελετή παράδοσης – παραλαβής στον ΟΑΣΘ

Στην τελετή δεν πρόκειται να παραστεί κανείς από την κυβέρνηση, ούτε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ούτε ο υφυπουργός Μεταφορών.

Γράφει ο Σαλονικιός

Αύριο Τρίτη θα γίνει η τελετή παράδοσης – παραλαβής στον ΟΑΣΘ. Αυτή τη φορά χωρίς επισημότητες καθώς, όπως πληροφορούμαι, στην τελετή δεν πρόκειται να παραστεί κανείς από την κυβέρνηση, ούτε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ούτε ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης. Θα παραστούν μόνον κάποια από τα μέλη της απερχόμενης διοίκησης με επικεφαλής τον απερχόμενο πρόεδρο Στέλιο Παππά και τον απερχόμενο διευθύνοντα σύμβουλο Σάββα Παναγιωτίδη και φυσικά οι διάδοχοί τους, τα μέλη της νέας διοίκησης με πρώτους και καλύτερους τον νέο πρόεδρο Γιώργο Σκόδρα και τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Γιώργο Σπανό. Μέσα στο σαββατοκύριακο υπήρξε επικοινωνίας του Παππά με τον Σκόδρα και συμφωνήθηκε η όλη διαδικασία να γίνει αύριο καθώς ο κυρ Στέλιος θα απουσίαζε σήμερα από τη Θεσσαλονίκη.

Έτσι, ακριβώς δυο χρόνια και δύο ημέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του (είχε ανακοινωθεί στις 9 Αυγούστου 2017 και παρέλαβε την επομένη) ο κυρ Στέλιος αποχωρεί από τον Οργανισμό, παραδίδοντάς τον σε κατάσταση δυστυχώς χειρότερη σε σχέση με αυτήν που τον παρέλαβε. Με λιγοστά λεωφορεία, γύρω στα 230 με 240 βγαίνουν καθημερινά στο δρόμο, με σημαντική απώλεια εσόδων, αλλά και με χρέη προς το Δημόσιο και όχι μόνο, παρά τη συνεχιζόμενη γενναία κρατική επιχορήγηση αλλά και την επίσης γενναία περιστολή εξόδων λόγω της σημαντικής μείωσης της μισθολογικής δαπάνης (κατά περίπου 20 εκατ. ετησίως), της μη καταβολής πλέον μερίσματος (16,5 εκατ.) και φυσικά της συρρίκνωσης των λειτουργικών εξόδων λόγω αντίστοιχης συρρίκνωσης του συγκοινωνιακού έργου.

Βεβαίως, ο κυρ Στέλιος ετοιμάζεται να παρουσιάσει στην αυριανή τελετή τη δική του, σχεδόν ειδυλλιακή εικόνα. Θα μιλήσει για την τεράστια προσπάθεια οικονομικής εξυγίανσης του ΟΑΣΘ, λέγοντας πως τον παρέλαβε ζημιογόνο και τον παραδίδει κερδοφόρο, θα επαναλάβει την κακοδιαχείριση των προηγούμενων και θα αποδώσει σε αστάθμητους παράγοντες, όπως για παράδειγμα στο υποτιθέμενο εσωτερικό σαμποτάζ, τη δραματική μείωση του αριθμού των διαθέσιμων λεωφορείων. Πάντως, εκτός από τον απερχόμενο πρόεδρο του ΟΑΣΘ, ενημερωτικούς φακέλους προς παράδοση στην επόμενη διοίκηση έχουν ετοιμάσει και οι προϊστάμενοι των βασικών διευθύνσεων του Οργανισμού.

Αυτά για τους απερχόμενους. Εκ μέρους της νέας διοίκησης, εκτός των Σκόδρα και Σπανού, το «παρών» αναμένεται να δώσουν και τα υπόλοιπα μέλη του νέου δ.σ., δηλαδή ο καθηγητής Πληροφορικής του ΑΠΘ Ιωάννης Βλαχάβας, οι πολιτικοί μηχανικοί Ιωάννης Ρεντζεπέρης και Θεόδωρος Τζιαμπάζης καθώς και η λογίστρια Σοφία Μαυρίδου, για την οποία, μου λένε, ότι προτάθηκε από την πλευρά του Κωνσταντίνου Ζέρβα.

Βεβαίως ο δήμος Θεσσαλονίκης θα εκπροσωπωθεί από τον ίδιο τον Κωνσταντίνο Ζέρβα στο δ.σ. και όχι φυσικά από την Καλυψώ Γούλα όπως από λάθος ανακοίνωσε την Παρασκευή το υπουργείο. Η Γούλα είχε παραιτηθεί από το δ.σ. του ΟΑΣΘ ταυτόχρονα με την παραίτησή τους από τον δήμο. Μάλιστα ο Μπουτάρης είχε ορίσει και αντικαταστάτη, τον Βασίλη Διαμαντάκη μόνον που ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης απέφυγε, προφανώς λόγω αδιαφορίας, να υπογράψει τη σχετική υπουργική απόφαση αντικατάστασης κι έτσι, ακόμη και σήμερα, η Καλυψώ εμφανίζεται ως μέλος του δ.σ. του ΟΑΣΘ.

Αλλαγή θα υπάρξει ασφαλώς και στην εκπροσώπηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας καθώς ο έως τώρα εκπρόσωπος του Τζιτζικώστα, ο Γαβριήλ Αβραμίδης δεν ανήκει πλέον στην παράταξή του αφού κατέβηκε ως υποψήφιος περιφερειάρχης. Οι εκπρόσωποι του δήμου Θεσσαλονίκης και της Περιφέρειας αναμένεται να ανακοινωθούν μετά την 1η Σεπτεμβρίου οπότε ξεκινά η νέα θητεία των καινούργιων αυτοδιοικητικών διοικήσεων.