Skip to main content

Black Friday και Cyber Monday: Έως 200 ευρώ ξόδεψε κάθε Έλληνας

Περίπου 6 στους 10 καταναλωτές έκαναν κάποια αγορά σε αυτά τα δύο market events. Στα 3 δισεκατομμύρια ευρώ ο τζίρος στην Ελλάδα.

Ποσό της τάξης των 180-200 ευρώ εκτιμάται ότι ξόδεψε κάθε Έλληνας καταναλωτής με αφορμή τη Black Friday και τη Cyber Monday.

Την εκτίμηση αυτή έκανε ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κερκίδης, υπολογίζοντας ότι 6 στους 10 καταναλωτές έκαναν κάποια αγορά σε αυτά τα δύο market events.

Συνολικά ο τζίρος για τις ελληνικές Black Friday και Cyber Monday υπολογίζεται σε 3 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον κ. Κόρκίδη φέτος τα «χτυπήματα» για online αγορές σχεδόν διπλασιάστηκαν με τον ίδιο να χαρακτηρίζει εντυπωσιακή τη συμμετοχή στα δύο αυτά events των σούπερ μάρκετ, της εστίασης, των κομμωτηρίων, των παρόχων ενέργειας και της συνδρομητικής τηλεόρασης, των κομμωτηρίων και των αεροπορικών εταιρειών.

Όπως αναφέρει ο Ελεύθερος Τύπος πρώτη δημοφιλέστερη καταναλωτική κατηγορία αναδείχθηκαν τα ρούχα και τα υποδήματα και ακολούθησαν τα ηλεκτρονικά, τα καλλυντικά, τα αξεσουάρ-κοσμήματα, οι ηλεκτρικές συσκεύες-είδη σπιτιού κτλ.