Skip to main content

Boutique τρόφιμα, λάδι Καλαμάτας και διαγωνισμοί σε Detrop - Artozyma

Εκθέτες από 16 χώρες στις διοργανώσεις Detrop Boutique και Artozyma που θα πραγματοποιηθούν από τις 22 έως τις 24 Φεβρουαρίου στη ΔΕΘ

Με γεύσεις και αρώματα θα πλημμυρίσει η ΔΕΘ η οποία θα φιλοξενήσει τις εκθέσεις Detrop Boutique και Artozyma που θα πραγματοποιηθούν από τις 22 έως τις 24 Φεβρουαρίου.

«Η Detrop Boutique, που έχει ως στόχο να προβάλλει τα καλύτερα ντελικατέσεν προϊόντα και τρόφιμα, αναδεικνύοντας τους μικρούς Έλληνες παραγωγούς, συγκεντρώνει επίσης τις συμμετοχές 8 Περιφερειών και ενός δήμου, του δήμου Καλαμάτας, ενώ πλούσιες θα είναι και οι παράλληλες εκδηλώσεις», τόνισε στη συνέντευξη Tύπου που έλαβε χώρα σήμερα το πρωί, ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, Τάσος Τζήκας.

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, στις Detrop Boutique και Artozyma, που θα αναπτυχθούν σε επτά περίπτερα, συμμετέχουν 355 εκθέτες από 16 χώρες ενώ τις εκθέσεις θα επισκεφθούν 230 hosted buyers και εμπορικοί επισκέπτες από 32 χώρες.

Αναφερόμενος στο πλούσιο πρόγραμμα της έκθεσης, ο διευθύνων σύμβουλος, Κυριάκος Ποζρικίδης, σημείωσε πως στο περίπτερο 9 θα δημιουργηθεί ένα μοντέρνο «μπακάλικο», το Delicious Grocery και στο περίπτερο 8 ένας χώρος οινογνωσίας αλλά και το θεματικό σαλόνι, "Beer and Cold Cuts". Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν το 2ο Συνέδριο για τα αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά, το 4ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού, το 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζαχαροπλαστικής, το Free From Forum που θα επικεντρώνεται στα προϊόντα που δεν περιέχουν ζάχαρη, γλουτένη, λακτόζη και άλλα συστατικά, στην ετήσια συγκέντρωση προέδρων σωματείων Αρτοποιών Ελλάδας καθώς και τα σεμινάρια και τα workshops που θα πραγματοποιούνται εκείνες τις ημέρες.

Μιλώντας για τις συνεργασίες, ο κ. Τζήκας τόνισε ότι η ΔΕΘ έχει μεγάλο ενδιαφέρον για την Πελοπόννησο, προσθέτοντας πως σημαντική συμμετοχή θα έχει φέτος η Καλαμάτα με το λάδι και τις ελιές της.

«Δεν είναι μόνο τα τοπικά προϊόντα μας αλλά είναι το χρυσάφι της περιοχής», ανέφερε ο δήμαρχος Καλαμάτας, Θανάσης Βασιλόπουλος. Ο κ. Βασιλόπουλος είπε ότι όπως είναι boutique η έκθεση Detrop, έτσι boutique είναι και τα προϊόντα της Καλαμάτας, τα οποία θα αναδειχθούν στην έκθεση. «Είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχή μας», υπογράμμισε.

Την επιθυμία του να εξελιχθεί σε θεσμό ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ζαχαροπλαστικής που θα γίνει στη Θεσσαλονίκη εξέφρασε ο πρόεδρος της Λέσχης Αρχιζαχαροπλαστών Ελλάδος, Άγγελος Υποκαμισάς. Όπως τόνισε ο ίδιος, ο διαγωνισμός θα ακολουθήσει ευρωπαϊκά πρότυπα ενώ υπάρχει ήδη μεγάλο ενδιαφέρον για συμμετοχή.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών, Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, Μάριος Παπαδόπουλος τόνισε πως οι ζαχαροπλάστες δείχνουν κάθε μέρα ζωντανά την παρουσία τους στην πόλη και θεωρούν ότι πράγματι η Θεσσαλονίκη είναι η πόλη του γλυκού.