Skip to main content

Χαλιαμπάλιας: Ανοργάνωτο το σύστημα οργάνωσης και τακτοποίησης του ΤΑΠ

Για ουρές δεκάδων πολιτών που σχηματίζονται καθ8ημερινά έκανε λόγο ο πολιτευτής, αναφέροντας ότι οι λίγοι υπάλληλοι δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν.

Μια τριτοκοσμική εικόνα παρουσιάζει η υπηρεσία του Τέλους Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ), που στεγάζεται  στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον πολιτευτή Σάββα Χαλιαμπάλια.

Διαβάστε ακόμα: Τέλος στις μεγάλες ουρές του ΤΑΠ βάζει ο δήμος Θεσσαλονίκης

Καθημερινά σχηματίζονται ουρές δεκάδων πολιτών, υπάρχουν διαμαρτυρίες για τη σειρά προτεραιότητας ενώ οι λιγοστοί υπάλληλοι προσπαθούν να διευθετήσουν την κατάσταση όπως ανέφερε ο ίδιος, σε συνέντευξη του στη Βεργίνα TV, ζητώντας από τη διοίκηση του δήμου να μεριμνήσει για τη λύση του προβλήματος.      

«Μου το έλεγαν αλλά το είδα και εγώ, με τα μάτια μου, όταν προχώρησα σε μια αγοραπωλησία, πριν λίγους μήνες. Όποιος επιθυμεί να πουλήσει ένα ακίνητο θα πρέπει να πάρει μια βεβαίωση ότι τα δημοτικά τέλη αντιστοιχούν στα πραγματικά τετραγωνικά μέτρα του ακινήτου» ανέφερε ο πρώην υποψήφιος δήμαρχος και βουλευτής Θεσσαλονίκης, σημειώνοντας ότι το  αρμόδιο γραφείο (του ΤΑΠ) λειτουργεί στο δεύτερο όροφο του Δημαρχείο ενώ στον επάνω όροφο βρίσκεται το γραφείο του δημάρχου.    

«Κάθε μέρα συγκεντρώνονται δεκάδες άτομα. Η εικόνα θυμίζει τριτοκοσμική χώρα. Όσον αφορά τη σειρά προτεραιότητας, οι υπάλληλοι βγάζουν ένα χαρτί και ο κάθε ενδιαφερόμενος πολίτης γράφει το όνομα του. Μια υπάλληλος πηγαινοέρχεται , ανά τακτά χρονικά διαστήματα, και είτε σβήνει, είτε  γράφει ονόματα. Οι πολίτες διαμαρτύρονται λέγοντας « όχι είναι η σειρά μου, εγώ ήρθα πρώτος κλπ» . Γενικά γίνεται ο χαμός» όπως περιέγραψε ο κ. Χαλιαμπάλιας.

 Ακόμη, επισήμανε ότι «αν θέλουμε να κάνουμε την έξυπνη πόλη που οραματίζεται ο δήμαρχος μας, και βέβαια όλοι είμαστε υπέρ, θα πρέπει να κοιτάξουμε και μέσα στο σπίτι μας… Η συγκεκριμένη υπηρεσία βρίσκεται στο δεύτερο όροφο του δημαρχείου. Ας κατέβει λοιπόν ο δήμαρχος και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος να δουν την κατάσταση που επικρατεί. Ας μεριμνήσουν γιατί είναι κρίμα να ταλαιπωρούνται οι δημότες. Η λύση είναι απλή: Στις τράπεζες, στα νοσοκομείο και στους οργανισμούς υπάρχουν μηχανήματα που εκτυπώνουν χαρτάκια με αριθμούς για τη σειρά προτεραιότητας.Αν θέλουμε να κάνουμε μια έξυπνη πόλη, πρώτα θα πρέπει να κοιτάξουμε τα του οίκου μας».