Skip to main content

Χαλιαμπάλιας: Διαπλάτυνση της περιφερειακής οδού αντί για το Flyover

Διαπλάτυνση της υπάρχουσας περιφερειακής οδού προτείνει ο ιδρυτής του Φορέα Σκέψης Ενεργών Πολιτών αντί για την κατασκευή του Flyover.

Επιβάρυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος στη Θεσσαλονίκη και της τουριστικής κίνησης προς τη Χαλκιδική κατά την κατασκευή του υπερυψωμένου δρόμου ταχείας κυκλοφορίας (Flyover) προβλέπει ο πολιτευτής Σάββας Χαλιαμπάλιας.

Ο ιδρυτής του Φορέα Σκέψης Ενεργών Πολιτών χαρακτηρίζει «πανάκριβο» το έργο και προτείνει αντί αυτού τη διαπλάτυνση της υπάρχουσας περιφερειακής οδού για την εξοικονόμηση χρημάτων και την αποφυγή της ταλαιπωρίας για τους οδηγούς.

Ο πρώην υποψήφιος δήμαρχος και υποψήφιος βουλευτής Θεσσαλονίκης επισημαίνει τα παρακάτω:

«Σύμφωνα με τις μελέτες, το κόστος για την κατασκευή 13 χιλιομέτρων δρόμου θα ξεπεράσει τα 450 εκατομμύρια ευρώ. Το έργο προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε τέσσερα χρόνια και μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα η περιφερειακή οδός της Θεσσαλονίκης θα υπολειτουργεί και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Όλοι γνωρίζουμε ότι, σήμερα, ένα τροχαίο μικροατύχημα να συμβεί στο συγκεκριμένο δρόμο το κυκλοφοριακό πρόβλημα επιτείνεται ακόμη και μέσα στην πόλη. Με αυτή την κατάσταση θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε επί τέσσερα χρόνια ή για όσο χρόνο διαρκέσει αυτή η κατασκευή

Το έργο είναι πανάκριβο και μέχρι την ολοκλήρωση του θα προκαλεί κυκλοφοριακά προβλήματα σε όλο το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης. Σίγουρα θα δυσχεραίνει την πρόσβαση προς την Χαλκιδική για τους τουρίστες που χρησιμοποιούν αυτόν τον δρόμο ενώ οι ακτές της Πιερίας και της Καβάλας θα μπορούσαν να αποτελέσουν τους εναλλακτικούς προορισμούς για αυτούς.

Προτείνουμε να μην γίνει αυτό το έργο. Η διαπλάτυνση του συγκεκριμένου δρόμου με την προσθήκη μιας ακόμα λωρίδας κυκλοφορίας και μιας Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) -και στα δύο ρεύματα - είναι υπεραρκετή για την απρόσκοπτη κίνηση των οχημάτων, ακόμη και στις ώρες της μεγάλης αιχμής. Αυτή η κατασκευή θα είναι πιο εύκολη και σίγουρα πιο φθηνή. Το έργο θα τελειώσει πολύ γρήγορα και τα χρήματα που θα περισσέψουν μπορούν να επενδυθούν και στα τρία πόδια της Χαλκιδικής έτσι ώστε να γίνει ένας μοντέρνος και ασφαλής αυτοκινητόδρομος για τους κατοίκους αλλά και για τους χιλιάδες επισκέπτες της».