Skip to main content

Χαλιαμπάλιας: Πρώτα χώροι στάθμευσης και μετά ποδηλατόδρομοι

Για αποτυχημένη πολιτική κατηγορεί τον δήμαρχο Κωνσταντίνου Ζέρβα ο ιδρυτής του Φορέα Σκέψης Ενεργών Πολιτών Σάββας Χαλιαμπάλιας.

Την αντίθεση του με τα «έργα βιτρίνας» του δήμου Θεσσαλονίκης εκφράζει ο πολιτευτής Σάββας Χαλιαμπάλιας. Ο ιδρυτής του Φορέα Σκέψης Ενεργών Πολιτών, με αφορμή την εξαγγελία για την κατασκευή ποδηλατοδρόμου επί της οδού Παπάφη που προκάλεσε διαμαρτυρίες κατοίκων για την εξάλειψη θέσεων στάθμευσης, αναφέρει τα εξής:

«Ο δήμαρχος Κ. Ζέρβας φαίνεται ότι συνεχίζει την αποτυχημένη πολιτική του πολιτικού του μέντορα Β. Παπαγεωργόπουλου, όσον αφορά τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων χωρίς προηγούμενη μέριμνα για τις θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων, στην πόλη. Πρόκειται για μία επικοινωνιακή πολιτική που αφορά «έργα βιτρίνας» γιατί εφαρμόζεται το αποτυχημένο μοντέλο «ράβε- ξήλωνε». Αυτή τη φορά θύματα είναι οι κάτοικοι της οδού Παπάφη οι οποίοι αντιτίθενται στην επέκταση του ποδηλατόδρομου στην περιοχή τους» επισημαίνει ο κ. Χαλιαμπάλιας.

«Στην τελευταία επικοινωνία που είχε μαζί τους, ο τεχνικός σύμβουλος του δημάρχου ανέφερε ότι θα δημιουργήσει συνολικά 300 θέσεις στάθμευσης σ' ένα από τα πιο πυκνοκατοικημένα τμήματα της πόλης. Μάλλον ελπίζει σ' ένα θαύμα. Είναι όμως εφικτό; Είπε ότι θα προκύψουν περίπου 100 κενές θέσεις, απλά και μόνο, αν τα αυτοκίνητα σταθμεύουν κάθετα και όχι παράλληλα προς τα πεζοδρόμια των στενών δρόμων, που βρίσκονται μεταξύ των οδών Κλεάνθους και Κ. Καραμανλή. Αυτό μπορεί να το πει μόνο κάποιος που ζει σε άλλη πόλη...» σημειώνει ο πρώην υποψήφιος δήμαρχος και υποψήφιος βουλευτής Θεσσαλονίκης.

«Σύμφωνα με τον τεχνικό σύμβουλο, 100 θέσεις επιπλέον θα δημιουργηθούν από την κατάργηση τμήματος του «προσωρινού» ποδηλατοδρόμου επί της λεωφόρου Κ. Καραμανλή, μεταξύ των οδών Λ. Καυταντζόγλου και Παπάφη, που κατασκευάστηκε μόλις πριν από οκτώ μήνες. Κανονικό ράβε- ξήλωνε. Και αφού ήταν προσωρινός και όχι μόνιμος- όπως είπε -και επρόκειτο να καταργηθεί, γιατί δεν σημάνθηκε απλά όπως γίνεται σε όλες τις άλλες πόλεις αλλά κατασκευάστηκε νέος ασφαλτοτάπητας; Το κόστος είναι δεκαπλάσιο» επισημαίνει ο κ. Χαλιαμπάλιας.

«Άλλες 80 θέσεις θα προκύψουν – όπως ανέφερε ο εντεταλμένος σύμβουλος του κ. Ζέρβα- σε κενό οικόπεδο απέναντι από το παλιό στρατιωτικό νοσοκομείο 424. Προορίζεται για στάθμευση με χρήση κάρτας μόνιμου κατοίκου. Αυτός ο χώρος βρίσκεται σε απόσταση 1,5 χιλιομέτρου από το μέσον της οδού Παπάφη. Και όσοι σταθμεύουν τα οχήματα τους εκεί που θα πάνε; Εδώ δεν δημιουργούμε νέες θέσεις αλλά ανακατεύουμε τις υπάρχουσες» συμπληρώνει ο κ. Χαλιαμπάλιας.

Τέλος αναφέρει τα εξής: «Δυστυχώς, παρά τις αντιδράσεις των κατοίκων η δημοτική αρχή θα προχωρήσει το έργο, καθώς είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ, αλλιώς θα χαθούν τα κονδύλια. Αυτά συμβαίνουν όταν δεν υπάρχει σωστή οργάνωση και σωστός προγραμματισμός των έργων. Διότι, χωρίς δημιουργία χώρων στάθμευσης αυτές οι επενδύσεις δεν αποδίδουν. Έτσι, φτάνουμε στο σημείο να χάνουμε κεφάλαια που θα μπορούσαν να κάνουν καλύτερης τη ζωή των πολιτών, με πιο σωστή διαχείριση, και όχι να τη δυσκολεύουν».