Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2022
x

ΧΩΡΙΣ ΖΕΣΤΟ ΝΕΡΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ

Πάγωσαν λέβητες από το ψύχος - Οδηγίες από τους υπευθύνους για το τι πρέπει να κάνουν τα νοικοκυριά ώστε να έχουν ξανά ζεστό νερό.

Χωρίς ζεστό νερό έμειναν πολλά νοικοκυριά που έχουν ατομικούς καυστήρες φυσικού αερίου εξαιτίας των πολικών θερμοκρασιών που επικρατούν από χθες στη Θεσσαλονίκη.

Με τα νερά να έχουν παγώσει στους σωλήνες, πολλοί καταναλωτές βρίσκονται σε απόγνωση και προσπαθούν να επικοινωνήσουν είτε με τον πάροχο είτε με τους εγκαταστάτες των καυστήρων.

Μιλώντας στη Voria.gr, ο Γενικός Διεθυντής της Εταιρείας Διανομής Αερίου Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας (ΕΔΑ ΘΕΣΣ), Λεωνίδας Μπακούρας, υπογραμμίζει ότι οι καταναλωτές πρέπει να απευθυνθούν στους εγκαταστάτες-συντηρητές, οι οποίοι γνωρίζουν τους λέβητες(μοντέλο) και θα τους συμβουλεύσουν ανάλογα για τις ρυθμίσεις που πρέπει να κάνουν, είτε να μειώσουν την παροχή ζεστού νερού ή να αυξήσουν τη θερμοκρασία του ζεστού νερού. Εάν π.χ. είναι στους 40 βαθμούς να την αυξήσουν στους 50 βαθμούς.

Ωστόσο, δεδομένου ότι τα τηλέφωνα των συντηρητών έχουν πάρει φωτιά υπάρχουν κάποιες κινήσεις που μπορούν να κάνουν από μόνοι τους οι καταναλωτές.

Όπως συμβουλεύει ο Κώστας Σπανουδάκης, πρόεδρος του Συνδέσμου Αδειούχων Εγκαταστατών – Συντηρητών Καυστήρων & Συσκευών Υγρών & Αερίων Καυσίμων Βορείου Ελλάδος, οι καταναλωτές μπορούν να αφήσουν ανοιχτή τη βρύση στο ζεστό νερό ώστε έστω και μία σταγόνα να ρίχνει, σιγά σιγά να ξεπαγώσουν οι σωλήνες ή με σεσουάρ να ζεστάνουν τους σωλήνες. Ο ίδιος συστήνει, πάντως, να αποφεύγεται η ρίψη ζεστού νερού στους σωλήνες.

Η ανακοίνωση της ΕΔΑ ΘΕΣΣ

Για το ζήτημα που έχει προκύψει η ΕΔΑ ΘΕΣΣ εξέδωσε στη συνέχεια ανακοίνωση με την οποία διαβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το Δίκτυο Διανομής αερίου και την αδιάλειπτη παροχή αερίου στις εγκαταστάσεις των καταναλωτών στη Θεσσαλονίκη και στη Θεσσαλία.

Σύμφωνα με την εταιρεία, λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών, είναι  θέμα της υδραυλικής εγκατάστασης και τα συγκεκριμένα περιστατικά οφείλονται στο γεγονός ότι έχει παγώσει η παροχή νερού που τροφοδοτεί τα συστήματα θέρμανσης.

Για την αντιμετώπιση του ζητήματος, μπορούν οι καταναλωτές να προχωρούν στις εξής ενέργειες:

•Να απευθύνονται στον εγκαταστάτη – υδραυλικό τους για να ελέγξει την εγκατάσταση
•Να αφήνουν ανοικτή μία βρύση να στάζει ώστε να υπάρχει συνεχόμενη ροή νερού
•Να εκτελούν ενέργειες για να θερμάνουν τις παγωμένες υδραυλικές σωληνώσεις νερού σύμφωνα με τις οδηγίες του εγκαταστάτη – υδραυλικού τους

Η Εταιρεία Διανομής Αερίου Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας  Α.Ε (ΕΔΑ ΘΕΣΣ), επισημαίνει ότι το Δίκτυο Διανομής φυσικού αερίου είναι ασφαλές και συνεχούς παροχής και για τυχόν θέματα των υδραυλικών εγκαταστάσεων θα πρέπει οι καταναλωτές να απευθύνονται στους εγκαταστάτες – υδραυλικούς τους.

 




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ