Skip to main content

Δ. Νεάπολης-Συκεών: Λύθηκαν ηλεκτρονικά 35.000 παράπονα στον δήμαρχο

Από τον Οκτώβριο του 2015 που ξεκίνησε η λειτουργία της εφαρμογής έως και τον Φεβρουάριο 2019, περισσότερα από 35.000 αιτήματα βρήκαν τη λύση τους

Αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων, καμένες λάμπες φωτισμού, κατεστραμμένοι κάδοι σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα οχήματα, αδέσποτα ζώα, προβλήματα σε σχολικά κτίρια και δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις, είναι κάποια μόνο από τα ζητήματα για τα οποία, εδώ και πέντε χρόνια, αρκεί πλέον ένα και μόνο κλικ στο κινητό για να τα αναφέρουν οι δημότες και οι επισκέπτες του δήμου Νεάπολης-Συκεών στις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου.

Άμεσα, απλά και χωρίς κόστος ή γραφειοκρατικές διαδικασίες, μέσα από μία δωρεάν εφαρμογή στο κινητό, 24 ώρες το 24ωρο, καθημερινά οι κάτοικοι και επισκέπτες του δήμου μπορούν να υποβάλλουν σε πραγματικό χρόνο τα παράπονά τους για προβλήματα που αντιμετωπίζουν, αλλά και να παρακολουθούν την πορεία του αιτήματός τους μέχρι την οριστική λύση του.

«Πάντα με επίκεντρο την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών και την απλοποίηση της μεταξύ μας επικοινωνίας, ο δήμος Νεάπολης-Συκεών συνεχίζει να πρωτοπορεί στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών με την ενσωμάτωση, από το 2015, της καινοτόμας ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας novoville» αναφέρουν ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης  και ο αντιδήμαρχος Μικροέργων, Ηλεκτροφωτισμού & Υπηρεσιών Δόμησης Στέλιος Γκατζές, τονίζοντας ότι «Εκσυγχρονίζοντας τις δημοτικές μας Υπηρεσίες, ‘‘παντρεύοντας’’ την τεχνολογία με τη δημόσια διοίκηση με στόχο να γίνει περισσότερο φιλική προς τον πολίτη, ανοίξαμε μία νέα σελίδα στην επικοινωνία μας με τους δημότες, με διττό στόχο και τη δική τους ενεργοποίηση, και τη βελτίωση των υπηρεσιών του δήμου. 24 ώρες το 24ωρο, ακούμε, ενημερωνόμαστε και επιλύουμε τα προβλήματα που συναντούν καθημερινά οι κάτοικοι και επισκέπτες του δήμου μας».

Συγκεκριμένα, από τον Οκτώβριο του 2015 που ξεκίνησε η λειτουργία της εφαρμογής έως και τον Φεβρουάριο 2019, περισσότερα από 35.000 αιτήματα βρήκαν τη λύση τους, με το μέσο χρόνο επίλυσης των αιτημάτων από τις υπηρεσίες να ανέρχεται σε μία εβδομάδα και συχνότερο καταγεγραμμένο πρόβλημα να αποτελεί η αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων.

Τα παραπάνω και περισσότερα λεπτομερή στατιστικά στοιχεία της εφαρμογής στο δήμο, καθώς και η νέα δυνατότητα που θα δίνεται στους δημότες να συμμετέχουν στις ηλεκτρονικές διαβουλεύσεις που θα διεξάγονται για θέματα που η δημοτική Αρχή θέλει τη γνώμη του πολίτη, θα παρουσιαστούν αναλυτικά στην Συνέντευξη Τύπου που θα παραχωρήσει ο δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης, παρουσία αρμόδιων αντιδημάρχων και του Εμπορικού Διευθυντή της novoville Στέφανου Λιτσαρδόπουλου, την Τετάρτη 20 Μαρτίου, στις 11 το πρωί, στην Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου Νεάπολης-Συκεών.