Skip to main content

Δ. Ωραιοκάστρου: Μόνο με τηλεφωνικό ραντεβού και email η εξυπηρέτηση των πολιτών

Η δημοτική αρχή του Ωραιοκάστρου ανακοίνωσε ότι οι υπηρεσίες του δήμου ξεκινούν πάλι τη λειτουργία τους - Η εξυπηρέτηση γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού

Οι υπηρεσίες του δήμου Ωραιοκάστρου ξεκινούν πάλι τη λειτουργία τους, σύμφωνα με τα μέτρα του ΕΟΔΥ που ισχύουν για τις δημόσιες υπηρεσίες, στο πλαίσιο της προστασίας από τον Covid-19, όπως ανακοίνωσε η δημοτική αρχή.

Στο πλαίσιο αυτό, ο δήμος Ωραιοκάστρου τονίζει πως η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται μόνο κατόπιν τηλεφωνικών ραντεβού. Οι πολίτες μπορούν να καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο του δήμου Ωραιοκάστρου 2313304000, απευθείας στην υπηρεσία που επιθυμούν μέσω του τηλεφωνικού καταλόγου που είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα του Δήμου (οraiokastro.gr) ή να αποστέλλουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: info@oraiokastro.gr.

Τηλεφωνικά η εξυπηρέτηση από την Κοινωνική Υπηρεσία

Διευκρινίζεται πως οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται τηλεφωνικά για αιτήματα που αφορούν την Κοινωνική Υπηρεσία και το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι», που συνεχίζει να λειτουργεί με όσα μέτρα προβλέπεται για την προστασία από τον Covid-19.

Ειδικότερα, οι πολίτες για θέματα που αφορούν την Κοινωνική Υπηρεσία μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 2313304021 και για το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» στο τηλέφωνο 2313304068 για το Ωραιόκαστρο, στο τηλέφωνο 2394030580 για τη Μυγδονία και στο τηλέφωνο 2313300832 για την Καλλιθέα, από τις 8 το πρωί ως τη 1 το μεσημέρι.