Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020
x

ΔΑΙΟΣ ΠΛΑΣΤΙΚΑ: ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΕ ΚΕΡΔΗ

O όμιλος «Δάιος Πλαστικά» δρέπει τα οφέλη των πολύ μεγάλων επενδύσεων, της τελευταίας δεκαετίας, στον κλάδο του τουρισμού σε Θεσσαλονίκη και Κρήτη.

Μετά από πέντε χρόνια στο... κόκκινο και την υλοποίηση πολύ μεγάλων επενδύσεων στο τουριστικό κλάδο, που την επιβάρυναν με δάνεια της τάξης των 100 εκατ., η «Δάιος Πλαστικά ΑΕ» το 2014 επέστρεψε για τα καλά στα κέρδη, επιτυγχάνοντας αύξηση πωλήσεων και βελτίωση των χρηματοοικονομικών.

Ο κλάδος των τουριστικών δραστηριοτήτων, συμμετέχει πλέον με ποσοστό 50% στον κύκλο εργασιών της εισηγμένης, καθώς οι επενδύσεις του ομίλου, ύψους περίπου 150 εκατ. ευρώ στα ξενοδοχεία Daios Luxury Living στη Θεσσαλονίκη και Daios Cove στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, έχουν αρχίσει να αποδίδουν οφέλη.

Η «Δάιος», σε επίπεδο ομίλου, εμφάνισε αύξηση 13,4% στο κύκλο εργασιών, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 40,746 εκατ. ευρώ, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων είχαν θετικό πρόσημο, με τα κέρδη να διαμορφώνονται στα 1,719 εκατ. ευρώ, όταν το 2013 οι προ φόρων ζημίες ήταν στα 1,480 εκατ. ευρώ.

Όπως εξήγησε στη Voria.gr ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου, Βασίλειος Ζιώγας, η αύξηση στο κύκλο εργασιών δεν προήλθε μόνο από τον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλα και από τις πωλήσεις πλαστικών που κυρίως αφορούν αγορές του εξωτερικού με καλύτερα περιθώρια κέρδους.

Η διοίκηση του ομίλου, που είχε προ δεκαετίας πάρει την καθοριστική απόφαση να εισέλθει και στον κλάδο του τουρισμού, βρίσκεται σε στάση αναμονής για το πώς θα εξελιχθεί η φετινή σεζόν, η οποία άρχισε καλά για το Daios Cove την άνοιξη, με πληρότητες που μέχρι και τον Ιούλιο φθάνουν στο 80%.

«Το κλίμα της αβεβαιότητας που υπάρχει για την ελληνική οικονομία επηρεάζει φυσικά και τον κλάδου τον τουριστικό οπότε είμαστε σκεπτικοί για το πως θα συνεχιστεί η σεζόν, από τον Αύγουστο και μέχρι το τέλος της φετινής περιόδου», είπε ο κ. Ζιώγας.

Να σημειωθεί ότι oι πελάτες του Daios Cove προέρχονται κυρίως από την ευρωπαϊκή αγορά, ενώ το συγκρότημα ανήκει στη θυγατρική της «Δάιος Πλαστικά», την «Hellas Holiday Hotels».

Σε ό,τι αφορά στην άλλη μονάδα του ομίλου, το Daios Luxury Living που βρίσκεται στην παραλία της Θεσσαλονίκης, «πηγαίνει επίσης καλά, έχουν σταθεροποιηθεί πληρότητες σε ικανοποιητικά επίπεδα».

Σε ό,τι αφορά το τρέχον έτος, στο α' τρίμηνο ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε οριακά σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα(5,561 εκατ. ευρώ), ενώ βελτιώθηκαν τα αποτελέσματα με μείωση των ζημιών. Ωστόσο, τα κρίσιμα τρίμηνα για τον όμιλο είναι το δεύτερο και το τρίτο, καθώς σε αυτά θα φανεί η συνεισφορά του τουριστικού κλάδου, αλλά και της αναμενόμενης αύξησης των πωλήσεων στα πλαστικά.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ