Skip to main content

Δεύτερο κατάστημα Saturn στη Σταυρούπολη

Δεύτερο Saturn στην ανατολική Θεσσαλονίκη θα λειτουργήσει μέχρι τέλος του 2010, ενώ την άλλη εβδομάδα θα εγκαινιάσει το τρίτο της κατάστημα στην Αθήνα, επενδύοντας για φέτος πάνω από 45 εκατ. ευρώ.

Την Πέμπτη ανοίγει τις πύλες του στο κοινό της Θεσσαλονίκη το πρώτο κατάστημα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών της  γερμανικής αλυσίδας Saturn, επί της οδού Λαγκαδά 341 στη Σταυρούπολη, υλοποιώντας επένδυση πάνω από 15 εκατ. ευρώ, ενώ μέχρι τέλος του χρόνου θα λειτουργήσει και το δεύτερο Saturn στην ανατολική πλευρά της πόλης. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο διευθύνων σύμβουλος Chief Operating Officer της Media-Saturn κ. Δημήτρης Κατραβάς, σε συνέντευξη που έδωσε, την ερχόμενη εβδομάδα θα εγκαινιαστεί  το τέταρτο Saturn στην Ελλάδα και το τρίτο στην Αθήνα, ύψους πάνω από 20εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά φέτος οι επενδύσεις που θα υλοποιήσει η εταιρία για τα τρία νέα Saturn -2 καταστήματα στη Θεσσαλονίκη και 1 στην Αθήνα- θα ξεπεράσουν τα 45-50εκατ. ευρώ. Γνωστοποίησε επίσης ότι η Media Saturn, που ανήκει στον γερμανικό όμιλο Μέτρο, τον Αύγουστο θα δεισδύσει στην αγορά της Κίνας με έναν δυναμικό partner.  Τόνισε ότι προτεραιότητα της εταιρίας για την αλυσίδα Saturn είναι να δημιουργήσει καταστήματα στις μεγάλες πόλεις της χώρας, όπως σε Πάτρα, Ηράκλειο και άλλες που αντιστοιχούν στο 75% της ελληνικής αγοράς.


Στο κατάστημα διατίθενται πάνω από 50.000 κωδικοί προϊόντων με καινοτόμες δράσεις για την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών. 


Ο κ. Κατραβάς τόνισε ότι η Saturn, έπειτα από την επιτυχημένη πορεία της στην Αθήνα, εγκαινιάζει το πρώτο της κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, την Πέμπτη 11 Μαρτίου και ώρα 8 το πρωί, προσφέροντας στους κατοίκους της Βορείου Ελλάδος τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν τις εκπληκτικά χαμηλές τιμές της, σε πλήθος προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας. Υποστηρίζοντας ότι «Η Τσιγκουνιά είναι Μαγκιά», η Saturn καλεί τους καταναλωτές της Θεσσαλονίκης να σκεφθούν έξυπνα και να γνωρίσουν τις μοναδικές προσφορές από κοντά, παραμένοντας στην πρώτη γραμμή των τεχνολογικών εξελίξεων.


Το 3ο κατάστημα της Saturn στην Ελλάδα διαθέτει μοντέρνα αισθητική, χώρους συνολικής έκτασης 4.000 τ.μ. και 300 θέσεις parking, δίνοντας στον επισκέπτη τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει άνετα και ευχάριστα τις αγορές του. Προτεραιότητα της Saturn αποτελεί η προσφορά «τολμηρά» χαμηλών τιμών σε μια ευρεία γκάμα επώνυμων προϊόντων, σεβόμενη πάντα το πορτοφόλι των καταναλωτών, και όλα αυτά σε συνδυασμό με την προσφορά υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. Διατηρώντας τα παραπάνω χαρακτηριστικά, το νέο κατάστημα της Θεσσαλονίκης φιλοδοξεί να αποτελέσει τόπο συνάντησης του καταναλωτικού κοινού με τα προϊόντα τεχνολογικής αιχμής, εξασφαλίζοντας για τους πλέον απαιτητικούς φίλους της τεχνολογίας ένα χώρο, στον οποίο θα πραγματοποιούν τις αγορές τους και θα ενημερώνονται παράλληλα για τις τελευταίες προτάσεις της αγοράς. 


Σύμφωνα με τις υψηλές προδιαγραφές της αλυσίδας, στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην εσωτερική διαρρύθμιση του χώρου, όπου τα προϊόντα εκτίθενται τμηματικά ανά εταιρία προμηθευτή, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις εφαρμόζεται η πρακτική των “shops in shop”. Παράλληλα, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του καταστήματος Saturn συνιστούν οι υπηρεσίες, όπως εγγύηση χαμηλής τιμής, κατ’ οίκον παράδοση, εγκατάσταση, και επίδειξη λειτουργιών ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών  συσκευών, καθώς και τεχνική υποστήριξη για ηλεκτρονικούς υπολογιστές.    


Ο κ. Κατραβάς γνωστοποίησε ότι ο κύκλος εργασιών των δυο καταστημάτων που λειτουργούν στην Αθήνα ήταν 75 εκατ. ευρώ το 2009. Η εταιρία Media-Saturn και με τις δυο αλυσίδες της, που λειτουργούν ανεξάρτητα και ανταγωνιστικά, έχει μερίδιο  -στην ελληνική  αγορά που ο τζίρος του κλάδου υπολογίζεται συνολικά σε 4 δισ. ευρώ σύμφωνα με έρευνα- της τάξης του 7,5%, που αντιστοιχεί σε 300 εκατ. ευρώ. Έτσι κατέχει τη δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά. Για το αν η κρίση θα επηρεάσει τις πωλήσεις, ανέφερε ότι το απαισιόδοξο σενάριο προβλέπει διψήφιο ποσοστό συρρίκνωσης και το αισιόδοξο  μονοψήφιο ποσοστό μείωσης των πωλήσεων. Ωστόσο ανέφερε ότι το α’ δίμηνο του 2010 φαίνεται να ισχύει το αισιόδοξο σενάριο, αλλά είναι νωρίς για να προδικάσει το σύνολο της χρονιάς. Πρόσθεσε, όμως, ότι «οι δυο αλυσίδες πηγαίνουν καλύτερα από τους ανταγωνιστές».


Για τον αν προχωρήσει η αλυσίδα σε καλύτερη τιμολογιακή πολιτική για τους καταναλωτές, λόγω κρίσης και περικοπών μισθών, είπε ότι το επίπεδο τιμών στην Ελλάδα είναι από τα ελκυστικότερα στην Ευρώπη.


Με την αφορμή της επικείμενης έναρξης λειτουργίας του πρώτου καταστήματος Saturn στη Θεσσαλονίκη, ο Patric Vogel, Country Manager και CEO της Media Saturn Administration Ελλάδος δήλωσε τα ακόλουθα: «Η είσοδος της Saturn στην αγορά της Θεσσαλονίκης αποτελεί στρατηγική επιλογή για την επέκταση του δικτύου της αλυσίδας μας καθώς, με αυτό τον τρόπο, φιλοδοξούμε να προσεγγίσουμε και να οικοδομήσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό της Βορείου Ελλάδος. Σήμερα, προσκαλούμε όλους τους λάτρεις της τεχνολογίας, που ταυτόχρονα με την αγάπη τους για τεχνολογική εξέλιξη αναζητούν τις πλέον συμφέρουσες προτάσεις της αγοράς, να επισκεφτούν το Saturn Θεσσαλονίκης και να ζήσουν από κοντά τη μοναδική αγοραστική εμπειρία που προσφέρει η αλυσίδα μας. Είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι το κοινό της Θεσσαλονίκης θα αναδείξει το νέο Saturn σε πόλο έλξης για τους καταναλωτές ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών».


Στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης θα απασχολούνται πάνω από 80 άτομα από την τοπική κοινωνία, τα οποία διαθέτοντας την κατάλληλη εκπαίδευση και εξειδίκευση θα αποτελέσουν τους καλύτερους συμβούλους αγορών για τους πελάτες του καταστήματος. 


Η Saturn εισήλθε στην ελληνική αγορά το Σεπτέμβριο του 2008, ανοίγοντας το πρώτο της κατάστημα στην περιοχή της Καλλιθέας, ενώ το δεύτερό της κατάστημα στην περιοχή του Γέρακα Αττικής ξεκίνησε τη λειτουργία του το Νοέμβριο του ίδιου έτους. Με την προσθήκη και του 3ου καταστήματος στην ελληνική αγορά, ο αριθμός των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται η Saturn ανέρχεται στις 13, ενώ συμπληρώνονται συνολικά 238 σημεία πώλησης. 


Στοιχεία για τη Media-Saturn 


Με καθαρά έσοδα ύψους 19,7 δισ. ευρώ και προσωπικό που το 2009 υπερέβαινε τα 60.000 άτομα, η Media Markt και η Saturn είναι τα κορυφαία καταστήματα λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών συσκευών ευρείας κατανάλωσης στη Γερμανία και την Ευρώπη. Η επιτυχία αυτών των δύο εταιρειών λιανικής, οι οποίες ανήκουν στον όμιλο Media-Saturn-Holding GmbH, βασίζεται στη μοναδική επιλογή επώνυμων προϊόντων χαμηλού κόστους, στο ικανό προσωπικό, την εξαιρετική εξυπηρέτηση, τη χαρακτηριστική διαφημιστική παρουσία και την αποκεντρωμένη οργανωτική δομή. Ο κάθε γενικός διευθυντής είναι μέτοχος στο δικό του κατάστημα, και ως εκ τούτου είναι υπεύθυνος για τα προϊόντα που προσφέρονται, καθώς και για την τιμολόγηση, το προσωπικό και την προώθηση. Οι εταιρείες Media Markt και Saturn έχουν ανεξάρτητη διαχείριση η μια από την άλλη και είναι ανταγωνιστικές εταιρείες λιανικής. Ο Όμιλος εταιρειών Media-Saturn, με κύρια μέτοχο τη METRO AG, διαθέτει επί του παρόντος περισσότερα από 800 καταστήματα σε 16 ευρωπαϊκές χώρες.