Skip to main content

Δήμος Αριστοτέλη: Το σχέδιο για τον τουρισμό στην μετά Covid εποχή

Με προσαρμογή στις προκλήσεις της πανδημίας του κορωνοϊού το σχέδιο της τουριστικής Ανάπτυξης του δήμου Αριστοτέλη. Αναλυτικά οι άξονες.

Προσήλωση στο στόχο της αναβάθμισης του Τουρισμού σε πυλώνα ανάπτυξης της περιοχής, αλλά και προσαρμογή στις νέες προκλήσεις που διαμορφώνει παγκοσμίως η εμπειρία της υγειονομικής κρίσης του 2020, διαπνέουν το σχέδιο που θέτει σε εφαρμογή για την τουριστική ανάπτυξη  ο Δήμος Αριστοτέλη και το 2021 και το οποίο εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο.

«Η υγειονομική κρίση αλλάζει εξολοκλήρου τις τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς και στρέφει τον επισκέπτη σε ασφαλείς προορισμούς με ταυτότητα. Αυτό μπορεί να αποτελέσει για τον Δήμο Αριστοτέλη την ευκαιρία μέσα στην κρίση, για να αναδείξει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει ως προορισμός. Μπορεί η πανδημία να έβαλε απότομο φρένο σε μια μακρά περίοδο μεγέθυνσης του Τουρισμού πανελλαδικά, όμως ανέδειξε τους βασικούς θεματικούς άξονες πάνω στους οποίους θα στηριχθεί ο νέος κύκλος ανάπτυξης. Άξονες που βρίσκονται σε συνάφεια με τον σχεδιασμό και τη φιλοσοφία του δικού μας σχεδίου για την τουριστική ανάπτυξη», ανέφερε ο δήμαρχος Αριστοτέλη Στέλιος Βαλιάνος.

Άξονες του Τουριστικού Προγράμματος του 2021 του Δήμου Αριστοτέλη

  1. Ενισχύει τη σύζευξη ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, καθώς εμπλέκεται στην τουριστική προώθηση ένα κορυφαίο πολιτιστικό πρόγραμμα, το οποίο «ακουμπά» στη μακεδονική ιστορία και αναβιώνει «Τα Αριστοτέλεια». Παράλληλα, μέσω του forum διαβαλκανικής συνεργασίας καθιερώνει μία σταθερή πολιτιστική ανταλλαγή ανάμεσα στο Δήμο Αριστοτέλη και σε επιλεγμένες βαλκανικές χώρες, αναβαθμίζοντας μακροπρόθεσμα τις βαλκανικές τουριστικές εισροές.
  2. Αποτελεί συνέχεια της δραστηριότητας του 2020 με αυστηρά επαγγελματική δομή, φιλοσοφία και κατεύθυνση, με υλοποίηση του σχεδίου πάντα σε συνεργασία με τους τοπικούς επιχειρηματίες και επαγγελματίες του τουρισμού.
  3. Ενισχύει την επένδυση στον τουρισμό πολυτελείας, ο οποίος το 2020 έδειξε μεγάλες συγκριτικά αντοχές και επιχειρεί «άνοιγμα» σε αραβικές χώρες
  4. Περιλαμβάνει σημαντικό «άνοιγμα» στο Λίβανο, την Κύπρο και σε επιλεγμένες χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης με όχημα τον προσκυνηματικό τουρισμό, ο οποίος αποτελεί την κορυφαία τουριστική μορφή για το 2020. Ήδη εξελίσσονται διεργασίες για τη διοργάνωση Συνεδρίου Προσκυνηματικού Τουρισμού το φθινόπωρο του 2021.
  5. Στοχεύει στην προσέγγιση – για πρώτη φορά – της ινδικής τουριστικής αγοράς μέσω στοιχείων της μακεδονικής ιστορίας.
  6. Επιδιώκει «άνοιγμα» στην πολιτιστική αγορά της Κίνας μέσω της αναβίωσης των «Αριστοτελείων»
  7. Σε συνέχεια δράσεων του 2020, ενισχύει τη διασύνδεση με προωθητικές δραστηριότητες των Ευρωπαίων tour operators που συνεργάζονται με την περιοχή. Προγραματίζεται η επαναπροσέγγιση 20 ευρωπαϊκών και μεσογειακών τουριστικών αγορών, ενώ για πρώτη φορά δίνεται βάρος στην προσέγγιση της κροατικής τουριστικής αγοράς με παράλληλο «άνοιγμα» σε Ισπανία και Σικελία.