Skip to main content

Δήμος Σερρών: Οι πολίτες εξυπηρετούνται πλέον μέσω του myKEPlive

Ο Δήμος Σερρών παρέχει τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από υπάλληλο των ΚΕΠ.

Στο πρόγραμμα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης των πολιτών myKEPlive του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης εντάχθηκε ο Δήμος Σερρών.

Πλέον, ο Δήμος Σερρών παρέχει τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις αιτήσεις ενδιαφέροντός τους ηλεκτρονικά χωρίς φυσική παρουσία στα ΚΕΠ και να παραλαμβάνουν το τελικό προϊόν ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή.

Η επίσημη ένταξη του Δήμου Σερρών στο πρόγραμμα myKEPlive ανακοινώθηκε χθες Τρίτη, 8 Σεπτεμβρίου μετά τη συνάντηση του Δημάρχου Σερρών Αλέξανδρου Χρυσάφη με τον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γεώργιο Γεωργαντά παρουσία του Βουλευτή Σερρών της Νέας Δημοκρατίας Τάσου Χατζηβασιλείου. Στην ίδια συνάντηση παρουσιάστηκε το σύνολο των δράσεων που υλοποιεί και προωθεί ο Δήμος Σερρών στον τομέα της Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της Έξυπνης Πόλης και συζητήθηκαν οι δυνατότητες περαιτέρω συνεργασίας του Δήμου Σερρών και του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

«Με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε τον Δήμο Σερρών στη νέα υπηρεσία myKEPlive, η οποία ξεκίνησε πιλοτικά πριν ένα μήνα σε 38 δήμους. Διαπίστωσα ότι ο Δήμος Σερρών στον ψηφιακό μετασχηματισμό των δημοτικών υπηρεσιών είναι πρωτοπόρος. Βλέπω με μεγάλη ικανοποίηση ότι έχει προχωρήσει σε πολλούς τομείς στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών αλλά και σε καινοτόμες ιδέες που υλοποιούνται. Το Υπουργείο θα είναι κοντά στον Δήμο σε αυτή την προσπάθεια», τόνισε ο κ. Γεωργαντάς.

Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Σερρών Αλέξανδρος Χρυσάφης τόνισε: «Η υπηρεσία myKEPlive θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος για την εξ αποστάσεως παροχή υπηρεσίας στον Δήμο, ειδικά τώρα σε μία εποχή που είναι επιτακτική ανάγκη λόγω και της πανδημίας του κορωνοϊού. Παράλληλα, μια σειρά υπηρεσιών που προωθεί ο Δήμος στο πλαίσιο της έξυπνης πόλης αγκαλιάζονται από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Το επόμενο διάστημα θα είναι πολύ γόνιμο γιατί πολλές από αυτές τις πρωτοβουλίες υιοθετούνται σαν πρακτικές από το Υπουργείο».

«Ο Δήμαρχος Σερρών έχει ένα εξαιρετικό όραμα για το πώς μπορούμε να κάνουμε την πόλη και τα χωριά μας έξυπνα και φιλικά στους δημότες μας. Ευχαριστώ τον υπουργό που είναι ο μεγαλύτερος αρωγός στην προσπάθεια αυτή», υπογράμμισε ο κ. Χατζηβασιλείου.

Οι υπηρεσίες

Μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:

1) Πληροφόρηση- Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας.

Ο πολίτης, μετά την είσοδό του με κωδικούς taxisnet στην πλατφόρμα myKEPlive.gov.gr, μπορεί να επιλέξει το θεματικό πεδίο των υπηρεσιών που τον ενδιαφέρει.

Σημειώνεται ότι κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.