Skip to main content

Δήμος Θεσσαλονίκης: Επαναλειτουργεί από σήμερα η πλατφόρμα Ψηφιακών Υπηρεσιών

Η αρμόδια αντιδημαρχία του δήμου ανακοινώνει την επαναλειτουργία της πλατφόρμας για βεβαιώσεις ΤΑΠ και δηλώσεις ακαθαρίστων.

Επαναλειτουργεί από σήμερα, 31 Αυγούστου 2021, η Διαδικτυακή Πλατφόρμα Ψηφιακών Υπηρεσιών του δήμου Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με ανακοίνωση του γραφείου του Αντιδημάρχου Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιώργου Αβαρλή.

Η πλατφόρμα παρέχει τις ακόλουθες υπηρεσίες προς τους πολίτες και τους επαγγελματίες:

Έκδοση βεβαιώσεων ΤΑΠ, μεταβολές εμβαδού ακινήτων και δήλωση μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων

Υποβολή δηλώσεων ακαθαρίστων εσόδων επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος για τον υπολογισμό δημοτικού φόρου και δηλώσεων τέλους παρεπιδημούντων

Η είσοδος στην πλατφόρμα πραγματοποιείται μέσω του ακόλουθου συνδέσμου  https://opengov.thessaloniki.gr/opengov/eservices/citizens/ με τη χρήση των προσωπικών κωδικών TaxisNet.

Η κατάθεση των παραπάνω αιτήσεων-δηλώσεων θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας. Σε ειδικές περιπτώσεις, όπου υπάρχει διαπιστωμένη αδυναμία πρόσβασης των ενδιαφερομένων σε ηλεκτρονικό υπολογιστή ή σε διαδικτυακή σύνδεση, οι αιτήσεις για τα ζητήματα τέλους ακίνητης περιουσίας (ΤΑΠ) και μεταβολών εμβαδού ακινήτων θα κατατίθενται δια ζώσης στο Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών (γκισέ εξυπηρέτησης, 2ος όροφος Δημαρχείου Θεσσαλονίκης - πληροφορίες 2313 317 248 και 2313 317 247), ενώ η υποβολή χειρόγραφων δηλώσεων ακαθαρίστων εσόδων θα πραγματοποιείται στο Τμήμα Δημοτικών Φόρων και Τελών (Γραφείο 238Γ-240Γ, 2ος όροφος, Δημαρχείο Θεσσαλονίκης). Επισημαίνεται ότι οι πληρωμές του δημοτικού φόρου 0,5% που έληξαν την 31η/7/2021 και την 31η/8/2021 παρατάθηκαν έως την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021.