Skip to main content

Στο παγκόσμιο συνέδριο της FIBEP συμμετείχε η DataScouting

Το 48ο World Media Intelligence Congress είχε ως κεντρικό θέμα το «From Media Intelligence to Business Intelligence» με περισσότερους από 40 ομιλητές.

Η DataScouting συμμετείχε και φέτος στο παγκόσμιο συνέδριο της FIBEP στην Ουάσινγκτον, 17-18  Νοεμβρίου. Το 48ο World Media Intelligence Congress είχε ως κεντρικό θέμα το «From Media Intelligence to Business Intelligence», με περισσότερους από 40 ομιλητές και πάνω από 160 σύνεδρους από περισσότερες από 30 χώρες ανά τον κόσμο.

Μεταξύ των ομιλητών ήταν και ο κ. Σταύρος Βολογιαννίδης, ιδρυτής της DataScouting, που παρουσίασε τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στην επεξεργασία οπτικοακουστικού υλικού σε ραδιόφωνο και τηλεόραση.

Η DataScouting στήριξε το συνέδριο της FIBEP ως Congress Partner και συμμετείχε και ως εκθέτης με τις λύσεις λογισμικού που διαθέτει για print και broadcast media monitoring, παρουσιάζοντας εξειδικευμένα εργαλεία για logo detection, ad monitoring και αναγνώριση φωνής. Επιπλέον, η DataScouting διοργάνωσε το Super Networking Session (SNS), για δεύτερη συνεχή χρονιά, μετά την επιτυχία του στο παγκόσμιο συνέδριο της FIBEP στη Βιέννη το 2015. 

Και φέτος, συντονίστρια του SNS ήταν η κα Καρακεβά Σοφία, Υπεύθυνη Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στην DataScouting και μία εκ των επτά Αντιπροέδρων της FIBEP.  Το World Media Intelligence Congress της FIBEP είναι το μεγαλύτερο παγκόσμιο συνέδριο για το χώρο των media, των δημοσίων σχέσεων και της εταιρικής επικοινωνίας.

Η FIBEP είναι η μεγαλύτερη ένωση για την παρακολούθηση και ανάλυση μέσων μαζικής ενημέρωσης στον κόσμο (Media Intelligence).