Skip to main content

e-εκδήλωση για το ψηφιακό μάρκετινγκ στις 7 Απριλίου από τον ΣΕΒ και το ΕΒΕΘ

Διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα «Ψηφιακό marketing: πρακτικά εργαλεία για μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις» την επόμενη Τετάρτη

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης διοργανώνουν διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα «Ψηφιακό marketing: πρακτικά εργαλεία για μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις» την Τετάρτη, 7 Απριλίου, στις 15:30.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές έχει επιταχυνθεί τους τελευταίους μήνες. Κατά συνέπεια, οι επιχειρήσεις καλούνται να υιοθετήσουν ψηφιακά κανάλια προώθησης και προβολής, προσαρμόζοντας τις παραδοσιακές πρακτικές διαφήμισης.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα συζητηθούν θέματα όπως:

Πώς λειτουργεί το ψηφιακό marketing σε σχέση με παραδοσιακές μεθόδους προώθησης πωλήσεων;
Ποιοι είναι οι κύριοι τρόποι ψηφιακής προβολής, και πως εξυπηρετεί την επιχείρηση κάθε ένας από αυτούς;
Πώς επιλέγει μια επιχείρηση τα εργαλεία ψηφιακής προβολής στην εγχώρια και διεθνή αγορά;
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ.

Η εκδήλωση είναι ανοικτή, κατόπιν εγγραφής. Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά τη φόρμα συμμετοχής εδώ.

Για περισσότερες πληροφορίες:
Μαρία Μποζούδη, ΣΕΒ (τηλ: 2115006155,
e-mail: mbozoudi@sev.org.gr),
Θοδωρής Αξυλιθιώτης, ΕΒΕΘ (τηλ: 2310 370120,
e-mail: theo@ebeth.gr)