Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2021
x

ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΗΣ Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Με πρωτοβουλίες του Κώστα Κιλτίδη εγκρίθηκε πρόγραμμα προώθησης προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας στην ελληνική και κυπριακή αγορά

 

Την έγκριση χρηματοδότηης και υλοποίησης και δεύτερου προγράμματος προώθησης και προβολής των προϊόντων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, αυτή τη φορά για Ελλάδα και Κύπρο, ανακοίνωσε ο πρόεδρος της  Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Κωνσταντίνος Κιλτίδης.

Είχε προηγηθεί η έγκριση του προγράμματος που αφορά την προώθηση των προϊόντων της Κ. Μακεδονίας σε Κίνα, Ιαπωνία και Χονγκ Κονγκ επίσης μετά από πρωτοβουλίες του κ. Κιλτίδη ο οποίος επιδεικνύει μεγάλη κινητικότητα και αποτελεσματικότητα σε έναν τομέα που τον γνωρίζει άριστα.

Το νέο πρόγραμμα πρόκειται να ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2021 πρόγραμμα προώθησης προϊόντων της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (τυροκομικά ΠΟΠ/ΠΓΕ και γιαούρτι, οίνοι ΠΟΠ/ΠΓΕ και φρούτα ΠΟΠ/ΠΓΕ) στην ελληνική και κυπριακή αγορά συνολικού προϋπολογισμού 257.140 ευρώ και διάρκεια υλοποίησης δώδεκα (12) μήνες. Στο προσεχές διάστημα θα συσταθεί ομάδα συντονισμού του έργου.

Το πρόγραμμα με ακρώνυμο EUPHORIA στοχεύει στην ενίσχυση του αγροδιατροφικού τομέα της Περιφέρειας υποβλήθηκε τον Αύγουστο 2020 στα πλαίσια της Έκτακτης Πρόσκλησης για υποβολή απλών προγραμμάτων για χρηματοδότηση (AGRI-SIMPLE-2020-CRISIS) μέσω του ΚΑΝΟΝΙΣΜΟY (EE) αριθ. 1144/2014 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 22ας Οκτωβρίου 2014 σχετικά με τις ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης που αφορούν τα γεωργικά προϊόντα και εφαρμόζονται στην εσωτερική αγορά και σε τρίτες χώρες. Η πρόταση έτυχε θετικής αξιολόγησης από την Ειδική Υπηρεσία Καταναλωτών, Υγείας, Γεωργίας και Τροφίμων (CHAFEA) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και υπεύθυνη εθνική αρχή είναι το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Το πλαίσιο δράσεων που θα αναπτυχθούν περιλαμβάνει δράσεις προβολής και διαφήμισης (δημοσιεύσεις στον έντυπο τύπο, ιστοσελίδα, κοινωνικά δίκτυα, διαφήμιση στο διαδίκτυο και στην τηλεόραση) καθώς και στοχευμένες δράσεις Β2Β και B2C (συμμετοχή στην διεθνή έκθεση FOODEXPO, εκδηλώσεις – παρουσιάσεις για επαγγελματίες και εβδομάδες εστιατορίων).




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ