Με μεγάλη επιτυχία και προσέλευση επιχειρηματικού κοινού πέρα από το προσδοκώμενο πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική εκδήλωση του Marketing Club σε συνεργασία με τον Όμιλο Νεανικής Επιχειρηματικότητας, με ένα επίλεκτο θέμα: Merketing & Συναισθηματική Νοημοσύνη.
Το θέμα πλαισίωσε o καταξιωμένος και ειδικευμένος επιστήμονας με πιστοποίηση στο neuromarketing, ο Νικόλαος Δημητριάδης.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, σε πρώτη φάση αναλύθηκε το πώς λειτουργεί ο εγκέφαλος και τα είδη του εγκεφάλου και πως αυτό μας επηρεάζει στις καθημερινές αποφάσεις.
Όσον αφορά τις επιχειρήσεις, μεταξύ των άλλων, το βασικό που θα πρέπει να άνουμε με τους πελάτες μας, είναι να συνδεθούμε με τον εγκέφαλό τους και να δημιουργήσουμε μια υπόσχεση, ώστε να μας διακρίνουν από τους υπόλοιπους. Οι εταιρίες που επιτυγχάνουν τα άριστα αποτελέσματα στη δουλειά είναι αυτές που εστιάζουν στην ενσυναίσθηση, δηλαδή να «μπαίνουν» στη θέση του άλλου και να του προσφέρουν αυτό που πραγματικά θέλει. Συγκεκριμένα αναλύουν και ενδυναμώνουν τρία είδη εν συναίσθησης: τη γνωστική, τη συναισθηματική, τη συμπονετική. Δίνουν αξία στον άνθρωπο και στη δημιουργικότητα.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημαρχιακού Μεγάρου Θεσσαλονίκης.
Με μεγάλη επιτυχία και προσέλευση επιχειρηματικού κοινού πέρα από το προσδοκώμενο πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική εκδήλωση του Marketing Club.