Skip to main content

ΕΛΒΕ: Άνοιγμα σε νέες αγορές με στόχο την ανάκαμψη των πωλήσεων

Για το σύνολο της χρήσης η ΕΛΒΕ επιδιώκει να περιορίσει το ποσοστό της πτώσης της τάξεως του 41,60% του α΄εξαμήνου. Σταθερά ανοδικός ο ρυθμός στις πωλήσεις του ομίλου.
Σε εξαγωγικό άνοιγμα στις σε νέες αγορές και συγκεκριμένα σε Γερμανία, Αυστρία και Ρωσία προχωρά  η ΕΛΒΕ Ενδυμάτων με στόχο να μειώσει τις σημαντικές απώλειές που παρουσιάζει σε επίπεδο πωλήσεων εξαιτίας της μειωμένης ζήτησης στην εσωτερική και ευρωπαϊκή αγορά. Για το σύνολο της χρήσης η ΕΛΒΕ αναμένεται να καταγράψει διψήφιο ποσοστό μείωσης του τζίρου, ωστόσο, εκτιμάται ότι θα είναι μικρότερο από το πρώτο εξάμηνο του 2009, οπότε η πτώση ανήλθε σε 41,60%.

Παράλληλα, η καβαλιώτικη εταιρία ποντάρει για την ανάκαμψη των οικονομικών της μεγεθών στην είσοδό της στον τομέα των κρατικών προμηθειών. Όπως σημειώνει στη Voria.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΛΒΕ Ενδυμάτων, κ.Τηλέμαχος Κιτσικόπουλος, η εταιρία έχει υποβάλλει αιτήσεις σε πολλούς διαγωνισμούς του υπουργείου Ανάπτυξης και βρίσκεται εν αναμονεί των αποτελεσμάτων. 
Επιπλέον, η ΕΛΒΕ καταβάλλει προσπάθειες για τη βελτίωση του πελατολογίου, ώστε να περιοριστούν οι υψηλές επισφάλειες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, καθώς και για τη βελτίωση των προϊόντων της. Οι εξαγωγές της ΕΛΒΕ κατευθύνονται κατά κύριο λόγο σε Γαλλία και Αγγλία αλλά και σε Ιρλανδία, Βέλγιο και Καναδά, ενώ γίνονται προσπάθειες για άνοιγμα στις αγορές της Γερμανίας, Αυστρίας και της Ρωσίας, στην οποία είχαν γίνει σχετικές κινήσεις και στο παρελθόν χωρίς, ωστόσο, θετικό αποτέλεσμα.

Αντίθετα, ιδιαίτερα θετικά είναι τα μηνύματα από την πορεία των πωλήσεων σε επίπεδο ομίλου. Ο όμιλος της ΕΛΒΕ περιλαμβάνει την εταιρία Calin, η οποία αναπτύσσει τις γνωστές αλυσίδες Calzedonia, Intimissimi και Tezenis, καθώς και την εταιρία Λητώ. Αύξηση των πωλήσεων παρουσιάζουν τόσο η Calin όσο και η Λητώ. Σύμφωνα με τον κ.Κιτσικόπουλο, το 90% των πωλήσεων του ομίλου προέρχονται από την λιανική, όπου δεν υπάρχουν προβλήματα με τις επισφάλειες.

Από την άλλη πλευρά, η διοίκηση της ΕΛΒΕ δεν είναι ικανοποιημένη μέχρι στιγμής από τα αποτελέσματα της λειτουργίας του πιλοτικού καταστήματος της φίρμας Cache Cache του group Beaumanoir, που δημιούργησε στην Καβάλα. Το ενδεχόμενο να αναπτύξει τη εν λόγω φίρμα στη χώρα μας θα εξεταστεί μόνο εφόσον βελτιωθούν τα αποτελέσματα του εν λόγω καταστήματος.