Skip to main content

Μικρή ανάσα από τις ενδιάμεσες εκπτώσεις περιμένει η αγορά της Θεσσαλονίκης

Πόσο θα διαρκέσουν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις - Οι έμποροι βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο και ευελπιστούν πως θα πάρουν έστω και μία μικρή ανάσα

Προσδοκίες, έστω και περιορισμένες, δημιουργούν, στην αγορά της Θεσσαλονίκης οι ενδιάμεσες εκπτώσεις που ξεκινούν στις 3 Μαΐου και θα διαρκέσουν μέχρι τις 15 του μήνα.

Οι έμποροι της πόλης που βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο, καθώς οι επιχειρήσεις τους δεν κινήθηκαν ούτε και την περίοδο του Πάσχα, ευελπιστούν πως οι ενδιάμεσες εκπτώσεις θα δώσουν έστω μία μικρή ανάσα στα ταμεία τους.

«Η κίνηση στην αγορά τις ημέρες του Πάσχα ήταν χειρότερη από οποιαδήποτε καθημερινή» λέει, χαρακτηριστικά, μιλώντας στη Voria.gr, o πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης, υπογραμμίζοντας πως «αν και βασιζόμενοι στη λογική, οι έμποροι δεν περιμένουν κάτι ιδιαίτερο από τις ενδιάμεσες εκπτώσεις, ωστόσο ευελπιστούν πως κάτι να κινηθεί».

Ερωτηθείς από τη Voria.gr για την… αναγκαία πολιτική, την οποία ακολουθούν το τελευταίο διάστημα πολλές επιχειρήσεις στην καρδιά της πόλης με τη διενέργεια προσφορών (πχ 2+1 δώρο, - 50% με την αγορά δεύτερου προϊόντος κλπ.) ο κ. Φιλιππίδης επισημαίνει πως «ο κάθε έμπορος κάνει ό,τι μπορεί για να συντηρήσει τα έσοδα του».

«Η αγορά έχει νεκρώσει. Για όσο διάστημα διαρκεί η ακρίβεια και συνεχίζουν να έρχονται οι φουσκωμένοι λογαριασμοί του ρεύματος δεν περιμένουμε ουσιαστικές αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά» σημειώνει ο πρόεδρος του ΕΣΘ.

Οι «φουσκωμένοι» λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος και η ακρίβεια σε βασικά τρόφιμα, έχουν αποθαρρύνει τους καταναλωτές τους τελευταίους μήνες από δαπάνες για ψυχαγωγία και ένδυση- υποδήση. Σύμφωνα με την πρόσφατη ετήσια έρευνα του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, το 65,1% των νοικοκυριών αύξησε τις δαπάνες του για λογαριασμούς σπιτιού, , το 51,9% για θέρμανση και το 34,7% για υγεία και φάρμακα.

Τι ισχύει για τις ενδιάμεσες εκπτώσεις

Κατά τη διάρκεια των ενδιάμεσων εκπτώσεων εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και των υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.