Skip to main content

Επέκταση προαστιακού Θεσσαλονίκης στον Βόλο

Ο επικεφαλής της Τραινοσέ ανακοίνωσε ότι από την επόμενη εβδομάδα θα τεθεί σε λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο, και πρόσθεσε ότι «από το 2015 όταν θα τελειώσουν τα έργα στο Καλλίδρομο, το ταξίδι Αθ
Επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου της Θεσσαλονίκης μέχρι και το Βόλο ετοιμάζει η Τραινοσέ, ενώ παράλληλα δρομολογεί και γραμμή που θα δίνει πρόσβαση στα χιονοδρομικά κέντρα της Βορείου Ελλάδος.

Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Τραινοσέ στο σχεδιασμό της εταιρείας είναι να επεκτείνει την υπάρχουσα γραμμή του προαστιακού, που σήμερα διασυνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη Λάρισα και είναι η μόνη κερδοφόρα του δικτύου, και προς την πόλη του Βόλου, «ώστε σε δύο ώρες ο Θεσσαλονικιός να μπορεί να επισκέπτεται την πρωτεύουσα της Μαγνησίας».

Μιλώντας στο πλαίσιο ημερίδας που οργάνωσε το ελληνοαμερικανικό επιμελητήριο στην πόλη μας, ο κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος γνωστοποίησε, ακόμη, πως η Τραινοσέ έχει ετοιμάσει και το project «Τραινοσκί», που θα θέσει σε εφαρμογή μόλις πέσουν τα πρώτα χιόνια. Επί της ουσίας θα αφορά σε μια γραμμή η οποία θα ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη και μέσω της Βέροιας, της Νάουσας, της Έδεσσας θα καταλήγει στην Άρνισσα και ίσως και στη Φλώρινα, δίδοντας πρόσβαση τους λάτρεις του σκι, σε μια σειρά από χιονοδρομικά κέντρα στη Βόρεια Ελλάδα.

Περαιτέρω ο επικεφαλής της Τραινοσέ ανακοίνωσε ότι από την επόμενη εβδομάδα η εταιρεία θα τεθεί σε λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο (web ticketing), προσδοκώντας σε αύξηση της κίνησης και πρόσθεσε ότι «από το 2015 όταν θα τελειώσουν τα έργα στο Καλλίδρομο, το ταξίδι Θεσσαλονίκη – Αθήνα με το τρένο θα γίνεται σε 3 ώρες».

Όσον αφορά στη στρατηγική της διοίκησης για την Τραινοσέ ο πρόεδρός της επισήμανε ότι το βάρος θα πέσει στις συνδυασμένες μεταφορές και στα logistics, καθώς «πρόκειται για μια αγορά της τάξης των 4 δισ. ευρώ όταν οι επιβατικές μεταφορές δεν είναι πάνω από 500 εκ. ευρώ». Τόνισε επίσης ότι θα γίνει προσπάθεια σύσφιγξης των σχέσεων με τα δίκτυα των άλλων βαλκανικών χωρών, πως η Θεσσαλονίκη μπορεί να εξελιχθεί σε σιδηροδρομικό hub της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και ότι θα επιχειρηθεί να βελτιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες, αρχής γενομένης με τη μείωση σε μία ημέρα του χρόνου που απαιτείται για ένα βαγόνι από τα Σκόπια στο Θριάσιο, έναντι των τριών που χρειάζονται σήμερα.