Skip to main content

Στη Νέα Υόρκη για τουρίστες και Film Office η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας

Κινηματογράφος και θεματικός τουρισμός οι βασικοί άξονες της συμμετοχής της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση New York Times Travel Show

Άνοιγμα στην αμερικανική αγορά πραγματοποιεί η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Αντιπροσωπεία της αντιπεριφέρειας Τουρισμού και Πολιτισμού, μαζί με 10μελή και πλέον αποστολή επιχειρηματιών από τους κλάδους της luxury ξενοδοχίας και της διοργάνωσης συνεδρίων, θα βρεθούν από την Παρασκευή έως την Κυριακή στη Νέα Υόρκη, όπου πραγματοποιείται η έκθεση New York Times Travel Show.

Είναι η πρώτη φορά που η περιφέρεια προσεγγίζει την αγορά των ΗΠΑ, με σκοπό να διευρύνει τη δικτύωσή της με επαγγελματίες και τουριστικούς πράκτορες και να αποτελέσει την απαρχή μελλοντικών συνεργασιών. Όπως είπε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Κ.Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος, η συμμετοχή στη συγκεκριμένη έκθεση έρχεται μετά την επιτυχημένη παρουσία των ΗΠΑ στη Θεσσαλονίκη, ως τιμώμενη χώρα στην 83η ΔΕΘ, και των σχετικών επαφών που πραγματοποιήθηκαν.

Για την προσέλκυση αμερικανών τουριστών, η αντιπροσωπεία της περιφέρειας θα επικεντρωθεί στην προβολή του θεματικού τουρισμού της περιοχής, και ειδικότερα του θρησκευτικού, με κορυφαίο προϊόν τα βήματα του Αποστόλου Παύλου στη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και του εναλλακτικού, μέσω της προβολής του Ολύμπου και των δραστηριοτήτων που προσφέρει στους επισκέπτες το «βουνό των 12 θεών». Πρόκειται για δύο brands τα οποία φαίνεται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στις ΗΠΑ.

Ψηλά στην ατζέντα της συμμετοχής της ΠΚΜ στο New York Times Travel Show βρίσκεται και ο κινηματογράφος, καθώς η λειτουργία του Film Office της περιφέρειας, του πρώτου που τέθηκε σε λειτουργία στη χώρα, αποτελεί ευκαιρία ώστε να προωθηθεί η Κεντρική Μακεδονία ως προορισμός εκπόνησης οπτικοακουστικών παραγωγών. Άλλωστε, παραμένει ενεργό το ενδιαφέρον των Nu Boyana Film Studios, μέλος του ομίλου Nu Image, στον οποίο ανήκει και η αμερικανική Millenium Pictures, για να δημιουργήσουν στούντιο στη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, θα γίνει προσπάθεια να τονωθούν οι σχέσεις του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης με αντίστοιχα της Νέας Υόρκης και της ευρύτερης περιοχής.

«Η Βόρεια Ελλάδα πλέον πουλάει και είναι μια καλή συγκυρία τώρα να προβάλουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τον τουρισμό, τις υπηρεσίες και φυσικά τα τοπικά προϊόντα και τη γαστρονομία της περιοχής, μέσω της Μακεδονικής Κουζίνας», σημείωσε ο αντιπεριφερειάρχης. Σύμφωνα με τον ίδιο, από πρόδρομες επαφές που είχε το προηγούμενο διάστημα ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, υπάρχει αμερικανικό ενδιαφέρον για επενδύσεις τόσο στον κλάδο των ξενοδοχείων όσο και στις υποδομές.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίας της ΠΚΜ στη Νέα Υόρκη θα πραγματοποιηθούν συναντήσεις με επιχειρηματίες και φορείς, όπως το προξενείο και το δημαρχείο της μεγαλούπολης.