Skip to main content

Έρχεται ηλεκτρονικός ξεναγός από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης

Για τις σχεδιαζόμενες δράσεις τουριστικής προβολής μιλά στη Voria.gr η αντιπεριφερειάρχης Μ. Ε. Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του ΟΤΘ, Βούλα Πατουλίδου

Η πολυθεματικότητα αποτελεί το κύριο συστατικό του τουρισμού της Θεσσαλονίκης, που τα τελευταία χρόνια αφήνει το αποτύπωμά της, όλο και πιο έντονα, αποκτώντας φανατικούς λάτρεις.

«Ο τουρισμός της Θεσσαλονίκης έχει αξιόλογες επιδόσεις. Τα τελευταία χρόνια οι τουριστικοί φορείς της πόλης έδωσαν ώθηση στη Θεσσαλονίκη. Υπάρχουν όμως πολλά που πρέπει, ακόμη, να γίνουν» τονίζει μιλώντας στη Voria.gr η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.

Στο πλαίσιο αυτό, στα σκαριά βρίσκεται ηλεκτρονική πλατφόρμα σε συνεργασία με το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και εξειδικευμένη εταιρεία. Μέσω της πλατφόρμας, που θα αποτελεί έναν ηλεκτρονικό ξεναγό και στόχος είναι να βγει στον αέρα το 2020, θα σχεδιάζεται από την αρχή ένα ταξίδι. Έτσι ο ενδιαφερόμενος θα γνωρίζει όλα τα αξιοθέατα που πρέπει να επισκεφτεί, τι ενδιαφέρον υπάρχει σε κοντινές με τη Θεσσαλονίκη περιοχές, που μπορεί να διαμείνει, να φάει κτλ.

Παράλληλα θα δημιουργηθεί πλατφόρμα διαδραστική, στην οποία οι επισκέπτες της Θεσσαλονίκης θα μπορούν να ανταλλάσουν τις εμπειρίες τους για την πόλη.

Από τα σχέδια του Οργανισμού Προβολής της πόλης δεν λείπει και η δρομολογούμενη καμπάνια για τη Θεσσαλονίκη προκειμένου να κεντρίσει το ενδιαφέρον περισσότερων τουριστών και να στοχεύσει σε ένα νέο target group.

Δεν αποκλείεται, δε, στην επόμενη Philoxenia, να είναι έτοιμο και νέο προωθητικό υλικό, αυτή τη φορά για άτομα με ειδικές ανάγκες.

Έμφαση στη luxury κρουαζιέρα
   
«H Θεσσαλονίκη αφήνει πλέον το αποτύπωμα της. Είμαστε εδώ για να συνεργαστούμε να ακούσουμε συγκεκριμένες προτάσεις. Ο τουρισμός χρειάζεται συνέργειες. Η πόλη χρειάζεται την ανάδειξη των ανταγωνιστικών της πλεονεκτημάτων, μια ισχυρή δύναμη εν τη ενώσει, όπως έκαναν και άλλοι ευρωπαϊκοί τουριστικοί προορισμοί» σημειώνει η κα. Πατουλίδου υπογραμμίζοντας πως ο Οργανισμός Τουρισμού συνεργάζεται με τον ΟΛΘ στοχεύοντας στον επανασχεδιασμό της κρουαζιέρας προς τη Θεσσαλονίκη προκειμένου να γίνει το success story για τον τουρισμό της πόλης. Βαρύτητα θα δοθεί στην luxury κρουαζιέρα προς τη Θεσσαλονίκη. Τα συγκεκριμένα κρουαζιερόπλοια μεταφέρουν από 2.500 έως 4.000 τουρίστες και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διαθέτει τις απαραίτητες υποδομές για τον ελλιμενισμό τους.

Η κα. Πατουλίδου δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη συνεργασία με την Ένωση Ξενοδοχών Θεσσαλονίκης, η οποία είναι σε θέση να αποτυπώσει το προφίλ, τις ιδιατερότητες αλλά και τις απαιτήσεις του τουρίστα της Θεσσαλονίκης, αλλά και με την Fraport, αναφορικά με τους τουρίστες που διέρχονται από το αεροδρόμιο «Μακεδονία».      

Χώρες στόχοι

Ιταλία και Πολωνία μπαίνουν το επόμενο διάστημα στο στόχαστρο του  Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης προκειμένου να ενισχυθεί η τουριστική κίνηση από τις δύο αυτές χώρες προς τη Θεσσαλονίκη.  «Θα υπάρξει συμμετοχή στην τουριστική έκθεση του Ρίμινι αλλά και B2B συναντήσεις με επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου σε Μιλάνο, Μπέργκαμο και Ρώμη. Ενώ αντίστοιχες συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στη Βαρσοβία τον Οκτώβριο» σημειώνει η κα. Πατουλίδου.

Αναφερόμενη στο Thessaloniki travel, στον διαδικτυακό τουριστικό οδηγό για την πόλη, η κα. Πατουλίδου, τόνισε πως σύντομα θα μεταφραστεί και στα Ισραηλινά, καθώς οι Ισραηλίτες αγαπούν τη Θεσσαλονίκη και την επισκέπτονται συχνά. Μάλιστα μετά την ολοκλήρωση του Μουσείου του Ολοκαυτώματος η προσέλευση των Ισραηλινών αναμένεται να είναι σημαντικά μεγαλύτερη.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως η μετάφραση του διαδικτυακού τουριστικού οδηγού στα γερμανικά πολλαπλασίασε την επισκεψιμότητά του, μόλις στο πρώτο δίμηνο.