Skip to main content

Τεχνητά εμπόδια κατά του πάρκινγκ στην αριστερή λωρίδα της Τσιμισκή

Τη μέθοδο του διαχωρισμού των λεωφορειολωρίδων επιλέγει ο δήμος Θεσσαλονίκης προκειμένου να σταματήσει το... απέραντο πάρκινγκ στην αριστερή λωρίδα.

Τεχνητά εμπόδια όχι μόνο για την αποτροπή της εισόδου των οχημάτων στις λεωφορειολωρίδες, αλλά και για την αποτροπή της στάσης και στάθμευσης και στην αριστερή λωρίδα των κεντρικών οδικών αρτηριών της Θεσσαλονίκης, όπως η Τσιμισκή, σχεδιάζει ο δήμος Θεσσαλονίκης.

Ταυτόχρονα με την τοποθέτηση των τεχνητών εμποδίων στις λεωφορειολωρίδες, ειδικά στην Τσιμισκή, ο δήμος αναμένεται να διαχωρίσει με ανάλογα τεχνητά εμπόδια και την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, που έχει μετατραπεί σε πάρκινγκ, με έφεση μάλιστα και στο διπλοπαρκάρισμα τις περιόδους αιχμής.

Για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα ο δήμος επιλέγει τη λύση που υιοθέτησε και για το διαχωρισμό και την «προστασία» των λεωφορειολωρίδων. Σύμφωνα με αρμόδια στελέχη του δήμου, «η αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας σε δρόμους, όπως η Τσιμισκή είναι ουσιαστικά ακυρωμένη. Όσες προσπάθειες κι αν έκαναν η δημοτική αστυνομία και η ΕΛΑΣ για να αποτρέψουν τη μαζική παράνομη στάθμευση απέβησαν άκαρπες. Έχει δημιουργηθεί κακή νοοτροπία κι έτσι όταν υπάρχει αστυνόμευση αδειάζει στιγμιαία ή για λίγο η αριστερή λωρίδα, για να ξαναγεμίσει αμέσως μόλις φύγουν οι αστυνομικοί. Έτσι όμως δεν μπορούν να λειτουργήσουν οι οδικοί άξονες. Για να αποτραπεί με μόνιμο τρόπο η παράνομη στάθμευση κρίνεται σκόπιμο να τοποθετηθούν τεχνητά εμπόδια, που δε θα επιτρέπουν σε κανέναν να παρκάρει στην αριστερή λωρίδα, επειδή εάν το κάνει θα δημιουργήσει άμεσα μποτιλιάρισμα και θα δέχεται τις διαμαρτυρίες όσων ακολουθούν. Είναι μια μέθοδος που πιστεύουμε θα λειτουργήσει, όπως θα λειτουργήσει το ίδιο μέτρο και για την προστασία των λεωφορειοδρόμων».

Εμμέσως, το ανακοινώνει και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, σε άρθρο του που δημοσιεύτηκε στη «Μακεδονία της Κυριακής», τονίζοντας ότι «προγραμματίζεται η φυσική αποθάρρυνση της παράνομης στάθμευσης με την τοποθέτηση τεχνητών εμποδίων από την Τσιμισκή και την Αγ. Δημητρίου μέχρι την Παύλου Μελά και την Ίωνος Δραγούμη και σε πλήθος ακόμη δρόμων στο κέντρο και στην περιφέρεια».