Skip to main content

Θεσσαλονίκη - Έρευνα: Το 75% θα συνδυάσει διακοπές με τηλεργασία

Ο βασικός στόχος της έρευνας της ierax analytix ήταν να μελετηθεί το φαινόμενο μέσα από την οπτική του συνδυασμού τηλεργασίας και διακοπών.

Έρευνα σε 388 εργαζόμενους στη Θεσσαλονίκη, ηλικίας 21-50 ετών, διενήργησε η ierax analytix σε συνεργασία με το coho co-working space προκειμένου να εξετάσει πως τους έχει επηρεάσει το θέμα της τηλεργασίας σε συνδυασμό με τις διακοπές τους το φετινό καλοκαίρι.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, τους τελευταίους μήνες, πολλοί εργαζόμενοι στη χώρα μας ήρθαν για πρώτη φορά σε επαφή με το φαινόμενο της τηλεργασίας (remote working), τη δυνατότητα να εργάζονται από απόσταση στις εταιρείες τους, όπως δήλωσε το 50% που εργάζεται τώρα remotely. Στο εξωτερικό ήταν διαδεδομένο και προ πανδημίας, με αρκετούς Έλληνες μάλιστα να εργάζονται σε εταιρείες άλλων χωρών αλλά να κατοικούν στην Ελλάδα.

Ο βασικός στόχος της έρευνας ήταν να μελετηθεί το φαινόμενο μέσα από την οπτική του συνδυασμού τηλεργασίας και διακοπών, καθώς ανοίγουν περισσότερα co-working spaces που δίνουν τη δυνατότητα για την ενοικίαση επαγγελματικών χώρων σε remote workers.

Το συμπέρασμα είναι πως περίπου 75% θα ήθελε να συνδυάσει διακοπές και εργασία νοικιάζοντας θέση σε ένα co-working space στο μέρος των διακοπών του.

Όσον αφορά τα προτερήματα που έχει ένα co-working space, είναι η επικοινωνία και η κοινωνική επαφή κατά τη διάρκεια του ωραρίου εργασίας με άλλους ανθρώπους (58%), η ευελιξία του χρόνου και χώρου εργασίας (48%), το άνετο περιβάλλον και το χαμηλό κόστος (40%).

Το γρήγορο ίντερνετ είναι από τις βασικότερες παροχές ενός co-working space καθώς το ζητάνε πάνω από τους μισούς ερωτώμενους ενώ ψηλά βρίσκονται και οι έξτρα παροχές όπως καφές, κλιματισμός, security.

Τέλος, 62% θα προτιμούσαν να εργάζονται σε ένα co-working space αντί στο σπίτι ή σε καφετέρια και 69% σκοπεύει να πάει διακοπές κάπου φέτος.

Το ερωτηματολόγιο, τη συλλογή, την ανάλυση και την παρουσίαση δεδομένων ανέλαβε η ierax analytix σε συνεργασία με το coho co-working space και το coho Kassandra. Τα 388 ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν διαδικτυακά από τις 30 Μαΐου μέχρι τις 03 Ιουνίου 2020, από εργαζόμενους στη Θεσσαλονίκη, ηλικίας 21-50 ετών.