Skip to main content

Εργαζόμενοι για Βενιζέλου: Καμία πίεση για να υποστηρίξουμε απόσπαση

«Αρχαία και μετρό συνυπάρχουν στην Αθήνα κάνοντας το Μετρό της το καλύτερο της Ευρώπης. Ακόμα καλύτερο θα γίνει και της Θεσσαλονίκης», τονίζει το ΣΕΑΜ

Ουδέποτε δεχτήκαμε οποιαδήποτε πίεση από τη νέα διοίκηση της Αττικό Μετρό ώστε να υποστηρίξουμε τη λύση της απόσπασης των αρχαιοτήτων του σταθμού Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ξεκαθαρίζει σε ανακοίνωσή του το Σωματείο Εργαζομένων Αττικό Μετρό (ΣΕΑΜ).

Όπως διευκρινίζει το Σωματείο, «οι αποφάσεις των εργαζόμενων στελεχών της Α.Μ. είναι πάντα με γνώμονα την επιστήμη και με σεβασμό στον πολιτισμό μας και τις αρχαιότητες της πατρίδας μας».

Ενδεικτικά, αναφέρει το ΣΕΑΜ, με τη μέθοδο της απόσπασης-επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων έγιναν οι Σταθμοί Μοναστηράκι, Σύνταγμα, Αιγάλεω κ.λπ. στο Μετρό της Αθήνας,
«αποδεικνύοντας ότι αρχαία και Μετρό συνυπάρχουν κάνοντας το Μετρό της Αθήνας το καλύτερο της Ευρώπης». «Ακόμα καλύτερο και ασφαλέστερο με τη συμβολή μας θα γίνει και το Μετρό της Θεσσαλονίκης», τονίζει.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Το Σωματείο μας στα πλαίσια της προάσπισης και  προστασίας των επαγγελματικών και επιστημονικών συμφερόντων των μελών μας διευκρινίζει ότι ουδέποτε μέλη μας στελέχη της εταιρείας μας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη δέχτηκαν την οποιαδήποτε “πίεση’’ από τη νέα Διοίκηση της εταιρείας έτσι ώστε να υποστηρίξει-γνωμοδοτήσει τη λύση της απόσπασης των αρχαιοτήτων του Σταθμού Βενιζέλου στο Μετρό  Θεσσαλονίκης.

Οι αποφάσεις των εργαζόμενων στελεχών της Α.Μ. είναι πάντα με γνώμονα την επιστήμη και με σεβασμό στον πολιτισμό μας και τις αρχαιότητες της πατρίδας μας.

Ενδεικτικά, με τη μέθοδο της απόσπασης-επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων έγιναν οι Σταθμοί Μοναστηράκι, Σύνταγμα, Αιγάλεω κ.λπ. στο Μετρό της Αθήνας,
αποδεικνύοντας ότι αρχαία και Μετρό συνυπάρχουν κάνοντας το Μετρό της Αθήνας το καλύτερο της Ευρώπης. Ακόμα καλύτερο και ασφαλέστερο με τη συμβολή μας θα γίνει και το Μετρό της Θεσσαλονίκης.

Η συμβολή μας στην οργάνωση και λειτουργία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. καθώς και στην ανάπτυξή της σαν επιχείρηση σημαντική για τις αστικές συγκοινωνίες, το περιβάλλον και το πολιτισμό, έχει αποδείξει έμπρακτα ότι τα στελέχη της εργάζονται με αμεροληψία και επιστημονική κρίση από την ίδρυση της εταιρείας».