Skip to main content

Έρχεται και 2ο Saturn στη Θεσσαλονίκη

Το καινούριο Saturn αναμένεται να είναι έτοιμο να λειτουργήσει προς το τέλος του έτους –κάτι που είχαν αφήσει να εννοηθεί στελέχη της αλυσίδας στα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος- χωρίς, ωστόσο, να α
Ένα βήμα πιο κοντά στην ολοκλήρωση έρχεται, πλέον, η ανέγερση του δεύτερου καταστήματος που σκοπεύει να λειτουργήσει στη Θεσσαλονίκη η γερμανική αλυσίδα ηλεκτρονικών κι ηλεκτρικών ειδών Saturn.

Η πολυεθνική, που έχει εξασφαλίσει ακίνητο στην ανατολική πλευρά της πόλης, ανέθεσε εσχάτως στην κατασκευαστική εταιρεία Διάσταση ΑΕ το έργο της εσωτερικής διαμόρφωσης και της κατασκευών των ηλεκτρικών και μηχανολογικών εγκαταστάσεων του νέου σημείου πώλησης. Κάτι που σημαίνει ότι το project εισέρχεται σταδιακά στην τελική του ευθεία.

Το καινούριο Saturn αναμένεται να είναι έτοιμο να λειτουργήσει προς το τέλος του τρέχοντος έτους –κάτι που είχαν αφήσει να εννοηθεί στελέχη της αλυσίδας στα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος- χωρίς, ωστόσο, να αποκλείεται το σενάριο που μιλά για εγκαίνια και μέσα στο Φθινόπωρο.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η περαιτέρω επέκταση της πολυεθνικής στην αγορά της πόλης θα είναι δυναμική, καθώς θα γίνει με κατάστημα συνολικής στεγασμένης επιφάνειας της τάξεως των περίπου 5.000 τ.μ., σε κτήριο που είναι δίπλα στο κατάστημα πώλησης μοτοσυκλετών της εταιρείας Τερζή και πίσω από το super market Carrefour, στο εμπορικό κέντρο Μακεδονία. Σε έναν χώρο, δηλαδή, που διαθέτει ήδη σημαντικό πυρήνα οικονομικής δραστηριότητας και συγκεντρώνει χιλιάδες πελάτες σε καθημερινή βάση, είτε για ψώνια είτε για διασκέδαση.

Με τη νέα επένδυσή της η αλυσίδα, όπως επισημαίνεται από γνώστες της αγοράς του κλάδου, θα αποκτήσει στρατηγική θέση στις δύο εισόδους – εξόδους της πόλης, αντλώντας πελάτες και από γειτονικούς νομούς. Ανάλογη τακτική έχει ακολουθηθεί και με τη Media Markt («αδελφή» εταιρεία της Saturn, καθώς ανήκουν στο Metro Group), η οποία, επίσης, διαθέτει 2 καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, χωροθετημένα ανατολικά και δυτικά της πόλης.

Να σημειωθεί πως το ντεμπούτο της στην αγορά της Θεσσαλονίκης η Saturn το έκανε στο πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου του 2010, μέσα από μια επένδυση ύψους περίπου 15 εκ. ευρώ. Στη διάρκεια των εγκαινίων, μάλιστα, ο Εκτελεστικός Διευθυντής (COO) της Media Saturn, Δημήτρης Κατραβάς, είχε επισημάνει ότι (με εξαίρεση το 2ο της Θεσσαλονίκης και ένα ακόμη στην Αθήνα) η αλυσίδα για φέτος δεν σχεδιάζει να προβεί σε άλλη επένδυση στη χώρα, εκτός αν προκύψει σημαντική ευκαιρία, ενώ για τις μελλοντικές προτεραιότητες είχε μιλήσει για αστικά κέντρα όπως η Πάτρα, το Ηράκλειο κ.λπ.

Όσον αφορά στο μέγεθος της αγοράς του κλάδου στην Ελλάδα, αυτό έχει προσδιοριστεί στα επίπεδα των περίπου 4 δισ. ευρώ, με τάσεις μείωσης, όμως για φέτος, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Με στοιχεία του 2009, εξάλλου, ο όμιλος της Media-Saturn καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση στην αγορά, πίσω από τη βρετανική Dixons (Κωτσόβολος, Electro World κλπ), με συνολικό τζίρο περίπου 285 εκ. ευρώ, εκ των οποίων 75 εκ. ευρώ από τα δύο Saturn στην Αθήνα και τα υπόλοιπα 210 εκ. ευρώ από το 8 Media Markt σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα.