Skip to main content

Εθνικά βραβεία για την εξυπηρέτηση πελατών

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) εισάγει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το θεσμό των Εθνικών Βραβείων στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) εισάγει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το θεσμό των Εθνικών Βραβείων στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Τον ερχόμενο Ιούνιο, μέσα από μία αντικειμενική και διάφανη διαδικασία, το Ινστιτούτο, όπως ανακοίνωσε, θα βραβεύσει εταιρείες αλλά και διακεκριμένους επαγγελματίες από διάφορους κλάδους για εξαιρετικές πρακτικές στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών.

Το ΕΙΕΠ ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη 37 πολυεθνικών, καθώς και μεγάλων Ελληνικών εταιριών και επιστημονικών φορέων και είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός. Σήμερα, συμμετέχουν στο Ινστιτούτο περισσότερα από 70 μέλη και ο συγκεκριμένος αριθμός αυξάνεται συνεχώς. Κοινός στόχος των μελών είναι να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων άμεσα ή έμμεσα έρχονται σε επαφή με τον πελάτη στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα, έτσι ώστε να ενισχυθεί συνολικά η κουλτούρα εξυπηρέτησης του πελάτη/ πολίτη στον τόπο μας.

Ο θεσμός των βραβείων, κατ’ αντιστοιχία με τις πρακτικές σε όλη την Ευρώπη, θα επιβραβεύει και θα προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες και εξαιρετικές πρακτικές, που χρησιμοποιούνται στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Επιπλέον, στόχος είναι η δημιουργία και η διάχυση εξειδικευμένης γνώσης καθώς και η επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών ανά κλάδο και επίπεδο. Τα βραβεία εξυπηρέτησης πελατών στοχεύουν τέλος στην υιοθέτηση διεθνών επιτυχημένων πρακτικών μέσω της συνεργασίας με ομοειδείς φορείς του εξωτερικού και στην ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των μελών.