Skip to main content

Euroleague: «Οι σύλλογοι επικεντρώνονται στην μελλοντική πρόοδο»

Η διοργανώτρια αρχή γνωστοποίησε πως κατά το διάστημα της πανδημίας ήταν σε επαφή με τους επικεφαλής των ομάδων με στόχο να παραμείνει ενεργή.

Με ανακοίνωσή της, η Euroleague, υπενθύμισε όλα όσα έχει πράξει όλο αυτό το διάστημα της αναστολής των αγωνιστικών δραστηριοτήτων λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, σε συνεργασία με τις 18 συμμετέχουσες ομάδες, εξετάζοντας τα διαφορετικά σενάρια για μία πιθανή επανέναρξη, αλλά και για μελλοντικές βελτιώσεις στις δύο διοργανώσεις (Euroleague και Eurocup) μπάσκετ.

Εν αναμονή της απόφασης της Euroleague για το αν, πως και που θα ολοκληρωθεί η σεζόν, η διοργανώτρια αρχή έστειλε μήνυμα πως «οι δεκαοκτώ ομάδες ενώνουν τις στρατηγικές τους για να κάνουν τα γήπεδα ασφαλή και άνετα για τους φιλάθλους, όταν θα αρθούν τα περιοριστικά μέτρα». Η απόφαση της Euroleague αναμένεται μέχρι τις 24 Μαΐου, με τις Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βελιγράδι και Λιουμπλάνα να έχουν θέσει υποψηφιότητα για τη διοργάνωση του final-8 στα τέλη Ιουνίου.

Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση της Euroleague, από την ημέρα που μπήκε «λουκέτο» στην αγωνιστική δράση, η Λίγκα παρέμεινε σε διαρκή επαφή με τους συλλόγους μέσω τηλεφωνημάτων, βιντεοκλήσεων και τηλεδιασκέψεων παρουσία και των 18 γενικών διευθυντών των ομάδων με στόχο να παραμείνει ενεργή παρά τη μη διεξαγωγή αγώνων. Στις συσκέψεις αυτές συζητήθηκαν οι επιδράσεις της πανδημίας του κορονοϊού σε Euroleague και Eurocup, καθώς και τα βήματα που θα πρέπει να γίνουν για να ξεπεραστούν τα όσα προβλήματα ενέσκηψαν με τους παίκτες, το πρόγραμμα, τα εθνικά πρωταθλήματα και το νομικό πλαίσιο, ενόψει και της επόμενης αγωνιστικής περιόδου (2020-21).

Οι υπεύθυνοι επικοινωνίας των 18 ομάδων της Euroleague συζήτησαν επίσης σε τηλεδιάσκεψη τη χάραξη της επικοινωνιακής πολιτικής υπό αυτές τις συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, καθώς και τρόπους με τους οποίους θα μπορούν να ενημερωθούν οι φίλαθλοι στην κατεύθυνση της επικείμενης επανεκκίνησης της διοργάνωσης.

Αναφορά γίνεται επίσης στην καμπάνια #EUROLEAGUEUNITED, η οποία είχε στόχο να ευαισθητοποιήσει τους φιλάθλους για τις προφυλάξεις που θα πρέπει να λάβουν, ώστε να προφυλαχτούν από τον κορωνοϊό και να μείνουν υγιείς. «Σε αυτήν την προσπάθεια ένωσαν τις δυνάμεις τους παίκτες, προπονητές, διαιτητές και μέτοχοι, χρησιμοποιώντας τόσο τα παραδοσιακά όσο και τα κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης, για να στείλουν μηνύματα αλληλεγγύης στους φιλάθλους της Euroleague και εν γένει όλους τους ανθρώπους. Τα βίντεο της #EUROLEAGUEUNITED έφτασαν σε περίπου 61 εκατ. ανθρώπους, καταγράφηκαν 14 εκατ. views και 3,5 εκατ. engagement».

Στην ανακοίνωσή της, η Euroleague καταλήγει πως «η BOCS (Business Operations & Club Services) προχώρησε πρόσφατα σε τηλεδιασκέψεις με τους υπεύθυνους μάρκετινγκ των 18 ομάδων, κατά τις οποίες μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους για το πως αντιμετώπισε κάθε μία εξ αυτών την πανδημία. Επιπλέον, συμφώνησαν να ενώσουν τις στρατηγικές τους για να κάνουν τα γήπεδα ασφαλή και άνετα για τους φιλάθλους, όταν θα αρθούν τα περιοριστικά μέτρα. Τέλος, δεσμεύτηκαν να σκεφτούν καινοτόμους τρόπους για να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των φιλάθλων και των χορηγών κατά τη διάρκεια της πανδημίας και όταν αυτή θα έχει πια περάσει».