Skip to main content

ΕΒΕΘ: Know how επιχειρηματικής διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού

Το διεθνές μάρκετινγκ αποτελεί μία διαδικασία επίπονη για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων, αλλά στην εποχή του έντονου ανταγωνισμού κάνει τη διαφορά

Η στρατηγική διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού απασχόλησε τις εργασίες της τρίτης διοργάνωσης, που πραγματοποιήθηκε χθες στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), στο πλαίσιο του κύκλου ενημερωτικών εκδηλώσεων με επίκαιρα ζητήματα για τις εξαγωγές και την εξωστρεφή επιχειρηματικότητα.

Ο Δρ. Κων/νος Γεωργάκας, σύμβουλος επιχειρήσεων (Gecon Consulting και Επισκέπτης Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας) υπογράμμισε μεταξύ άλλων τον καίριο ρόλο της έρευνας αγοράς πριν μία επιχείρηση αποφασίσει να εισέλθει σε μία ξένη αγορά. Ακόμη, τόνισε ότι το εξαγωγικό marketing επιβάλλει μία επιχείρηση να παράγει και να πωλεί ό,τι ζητά η ξένη αγορά.

Το διεθνές μάρκετινγκ, κατά τον ίδιο, αποτελεί μία διαδικασία επίπονη για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων, αλλά στην τρέχουσα εποχή του έντονου ανταγωνισμού μπορεί να «κάνει τη διαφορά» μεταξύ επιβίωσης και θανάτου μίας εταιρείας.

Επίσης, ο κ. Γεωργάκας σημείωσε πως κρίσιμα θέματα είναι οι φόβοι και η άγνοια των επιχειρήσεων για την εξαγωγική οργάνωση, καθώς και η καθημερινότητα μίας σύγχρονης εξαγωγικής επιχείρησης.

Από την πλευρά του ο κ. Βλάσης Λαγός, Διευθυντής Εξαγωγών της βιομηχανίας «Α. Χατζόπουλος ΑΕ», παρουσίασε την εμπειρία του από την πολύχρονη δραστηριότητα του στο πεδίο των εξαγωγών, ενώ είπε πως πλέον το 90% των εξαγωγών της εταιρείας, στην οποία απασχολείται, είναι ασφαλισμένο.

Ο κ. Χριστόδουλος Ράντης, Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας «Παστέλια Jannis ΑΕ», υπογράμμισε ότι η διεθνοποίηση μίας επιχείρησης είναι μία δύσκολη διαδικασία. Παράλληλα, σημείωσε πως είναι προτιμότερο μία επιχείρηση να μην προχωρά στην πραγματοποίηση εξαγωγών απλά και μόνο επειδή θέλει να αναπληρώσει τις απώλειες της από την εσωτερική αγορά.

Με την ευκαιρία σημειώνεται ότι το ΕΒΕΘ, επιδιώκοντας τη συνεχή κατάρτιση των μελών της επιχειρηματικής κοινότητας της περιοχής, έχει δρομολογήσει την διοργάνωση ενός νέου κύκλου σεμιναρίων πέντε θεματικών κλάδων επιχειρηματικού ενδιαφέροντος.

Ο Α΄ Κλάδος αφορά στις «γενικές αρχές management για επιβίωση σε δύσκολους καιρούς» και θα πραγματοποιηθεί από τις 19 Νοεμβρίου ως τις 3 Δεκεμβρίου 2018 και διαρκεί 20 ακαδημαϊκές ώρες. Οι παραδόσεις θα γίνουν από τον Δρ. Κ. Γεωργάκα, Σύμβουλο επιχειρήσεων, μέλος Δ.Ε.Π. Πανεπιστημίου Μακεδονίας, τις ημέρες Δευτέρα και Τετάρτη και ώρες 18:00-21:00, στον 1ο όροφο του κτιρίου του ΕΒΕΘ, στην Τσιμισκή 29.

Η επιτυχής παρακολούθηση οδηγεί σε απόκτηση αντίστοιχου Πιστοποιητικού Κατάρτισης (μέγιστος αριθμός ωρών απουσίας:4).

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ, ή επικοινωνήστε με το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, Τύπου και Εκδόσεων του ΕΒΕΘ, στο τηλ.: 2310-370.132.