Skip to main content

Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ στο εξής για Ωραιόκαστρο-Πολύγυρο

Οι δύο δήμοι εντάχθηκαν μαζί με άλλους έξι στο πρόγραμμα myKEPlive που παρέχει τη δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ.

Στη διεύρυνση της υπηρεσίας εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών προχωρά το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εντάσσοντας οκτώ ακόμη Δήμους στο πρόγραμμα myKEPlive.

Στο εξής, τα ΚΕΠ των Δήμων Σερρών, Ανατολικής Μάνης, Νάξου, Πολυγύρου Χαλκιδικής, Ρεθύμνου, Μαλεβιζίου, Κορίνθου και Ωραιοκάστρου δίνουν τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις αιτήσεις ενδιαφέροντος τους από το σπίτι τους, χωρίς να έχουν την υποχρέωση φυσικής παρουσίας στα ΚΕΠ και να παραλαμβάνουν το τελικό προϊόν ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή.

Η πλατφόρμα myKEPlive, η οποία χρησιμοποιείται συνολικά από 45 Δήμους, διευκολύνει σημαντικά όσους πολίτες για οποιοδήποτε λόγο δυσκολεύονται να μεταβούν φυσικά στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία.

Υπενθυμίζεται ότι μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:1) Πληροφόρηση- Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.

Σημειώνεται ότι κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Την ερχόμενη εβδομάδα, επισημαίνει το υπουργείο, θα ενταχθούν στην υπηρεσία επιπλέον δέκα Δήμοι, ενώ στόχος της κυβέρνησης είναι η ένταξη όλων των Δήμων της χώρας έως το τέλος του έ-τους.

Συνολικά έως την 02-09-2020 έχουν διεκπεραιωθεί 459 βιντεοκλήσεις για εξυπηρέτηση πολιτών, όπως αναλυτικά αποτυπώνεται στον κάτωθι πίνακα:

Υπηρεσία

Αριθμός Ραντεβού

Πληροφόρηση - Αίτηση

347

Εξυπηρέτηση από το δήμο σας

88

Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία

10

Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις

14

Σύνολο

459