Skip to main content

Εξωτερική Περιφερειακή αλλά εκτός των ορίων του ζητεί ο δήμος Θέρμης

Χάραξη της Εξωτερικής Περιφερειακής στα όρια με τον δήμο Βασιλικών, ώστε να συνδεθεί με την Ε.Ο. Μουδανιών προτείνει ο δήμος Θέρμης.
Χάραξη της Εξωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης στα όρια με τον δήμο Βασιλικών, ώστε να συνδεθεί με την Ε.Ο. Μουδανιών προτείνει ο δήμος Θέρμης μετά την ολοκλήρωση του πρώτου μέρους της διαδικασίας δημόσιας διαβούλευσης για το συγκεκριμένο έργο με την «Εγνατία Οδό».

Ο δήμος Θέρμης διαφωνεί πλήρως με την πρόταση χάραξης της Εγνατίας Οδού, καθώς υποστηρίζει ότι με βάση την πρόταση η Εξωτερική Περιφερειακή διέρχεται ή γειτνιάζει άμεσα με οικισμούς, πλήττει τις υφιστάμενες και σχεδιαζόμενες χρήσεις γης και δημιουργεί αρνητικές επιπτώσεις στη χωρική συνοχή του δήμου, στο φυσικό περιβάλλον, στην ποιότητα ζωής των κατοίκων σε πολλές περιοχές του δήμου, στον οικισμό Τριαδίου, αλλά και στο αγρόκτημα Θέρμης και Ν. Ραιδεστού.

«Το μόνο τμήμα της χάραξης στο οποίο συμφωνούμε είναι αυτό που διέρχεται από το αγρόκτημα των Ταγαράδων», τονίζεται σε ανακοίνωση του δήμου Θέρμης.

Σχετικά με το δρόμο Κ11 - Θέρμης–Γαλάτιστας, ο δήμος προτείνει:

- Το τμήμα  Κ11-Θέρμη  πρέπει  να  επανασχεδιαστεί, λαμβάνοντας  υπόψη  τις  νέες  χρήσεις  γης  στην περιοχή, ως οδός τοπικής εξυπηρέτησης.

- Το  τμήμα από  την  οδό  Θέρμης – Πανοράματος  έως  το  Τριάδι μετά  την προώθηση της  Εξωτερικής Περιφερειακής  στερείται σκοπιμότητας  και  προτείνεται να  μην  κατασκευαστεί.

- Το τμήμα Τριάδι – Γαλάτιστα αποτελεί Εθνική Οδό υψίστης σημασίας και αξίας για  όλη την περιοχή και την ευρύτερη περιφέρεια.

Παράλληλα, ο δήμος της ανατολικής Θεσσαλονίκης άφησε σαφείς αιχμές προς την εταιρία που έχει αναλάβει την υλοποίηση του έργου για τη διαδικασία που ακολούθησε στο πλαίσιο της διαβούλευσης τα δυόμισι χρόνια που το έργο είναι υπό συζήτηση.

Μάλιστα, ο δήμος επισημαίνει ότι οι εναλλακτικές λύσεις χάραξης που μελέτησε η εταιρία για την εξωτερική περιφερειακή «ήταν επιφανειακές, χωρίς κανένα στοιχείο σύγκρισης και αξιολόγησης, ούτε καν με στοιχεία μήκους των χαράξεων, ενώ δεν έχει δημοσιοποιηθεί κανένα τμήμα της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου, που τέθηκε στο αρχείο, με αποτέλεσμα να μην είναι γνωστές οι περιβαλλοντικές παράμετροι».