Skip to main content

ΕΞΘ: Νυχτερινή ζωή και ψώνια ελκύουν τη ρωσική αγορά στη Θεσσαλονίκη

Στην εδραίωση της Θεσσαλονίκης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη έστρεψε τις προσπάθειες της η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στην 32η Philoxenia.

Στην εδραίωση της Θεσσαλονίκης  στη «συνείδηση» του παγκόσμιου τουριστικού χάρτη, ως τον δεύτερο ελληνικό - μετά την Αθήνα - κυρίαρχο, ασφαλή και ελκυστικό city break προορισμό έστρεψε τις προσπάθειες της η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ), κατά τη διάρκεια της συμμετοχής της στην 32η  Philoxenia που ολοκληρώθηκε χθες με επιτυχία.

Κατά τη φετινή, αναβαθμισμένη διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε όπως κάθε χρόνο στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης, η ΕΞΘ στα προγραμματισμένα ραντεβού στα οποία συμμετείχε, παρουσίασε αναλυτικά τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα του προορισμού. Προώθησε ενδεικτικά και εναλλακτικά τουριστικά προγράμματα σε μεγάλους tour operators, ανέλυσε την άρτια ξενοδοχειακή υποδομή της πόλης και δρομολόγησε τη διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips) με συγκεκριμένα διεθνή γραφεία.

Συνολικά πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 45, στοχευμένες και εποικοδομητικές όπως τις χαρακτήρισε η ΕΞΘ, επαγγελματικές Β2Β συναντήσεις με φιλοξενούμενους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers) από διάφορες χώρες όπως η Βουλγαρία, η Γερμανία, η Σερβία, η Ελβετία, η Σουηδία, το Ισραήλ, η Ινδία, η Πολωνία, η Αρμενία, η Αμερική, η Ουκρανία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Γαλλία, η Πορτογαλία, η Ρουμανία, η Αλβανία, η Αυστρία, η Λιθουανία, η Κροατία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Τουρκία, η Ρωσία και η Ολλανδία, όπου η ΕΞΘ έστρεψε όλες τις προσπάθειές της στο να εδραιωθεί η Θεσσαλονίκη στη «συνείδηση» του παγκόσμιου τουριστικού χάρτη, ως ο δεύτερος ελληνικός - μετά την Αθήνα - κυρίαρχος, ασφαλής και ελκυστικός city break προορισμός στην ευρύτερη περιοχή της βαλκανικής χερσονήσου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης, οι ομορφιές της Θεσσαλονίκης, η ιδιαίτερη προσωπικότητά της πόλης, η ιστορία, ο πολιτισμός, η γαστρονομία, η διασκέδαση, οι αγορές και η ψυχαγωγία, σε συνδυασμό με τις ιδανικές κλιματολογικές συνθήκες και τις εναλλακτικές κοντινές διαδρομές και αποδράσεις, καθιστούν τον προορισμό ξεχωριστό και αγαπητό σε ξένους τουρίστες κάθε ηλικίας, 365 μέρες το χρόνο.

Οι hosted buyers έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τον προορισμό και αρκετοί εντάσσουν ήδη τη Θεσσαλονίκη στα τουριστικά πακέτα τους για το 2017.

«Είναι χαρακτηριστικό ότι η μακραίωνη ιστορία της πόλης και της ευρύτερης περιοχής (π.χ. Πέλλα, Βεργίνα) προσέλκυσε το εξαιρετικό ενδιαφέρον επαγγελματιών από την Ινδία, μία χώρα που θαυμάζει το Μέγα Αλέξανδρο, ενώ η έντονη νυχτερινή ζωή, η διασκέδαση και το shopping τράβηξαν την προσοχή της ρωσικής αγοράς» αναφέρει η ΕΞΘ.

Το σταντ της ΕΞΘ επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Μπουτάρης, κοινό από διάφορες περιοχές της χώρας και του εξωτερικού, αλλά και μεγάλος αριθμός ξενοδόχων.