Skip to main content

Οι Έλληνες στο Facebook: 4 εκατ. συνδεδεμένοι κάθε ημέρα μέσω κινητού

Οι Έλληνες συνδέονται κατά μέσο όρο 14 φορές την ημέρα διαθέτοντας 50 λεπτά του χρόνου τους. Η δυναμική των Facebook και Instagram για το μάρκετινγκ.

Το Facebook μπορεί να βοηθήσει τον κάθε επιχειρηματία, εύκολα, γρήγορα και φθηνά να κτίσει μία "mobile στρατηγική" για να προωθήσει τη δραστηριότητά του, κάτι που οι εξελίξεις, τεχνολογκές και κοινωνικές, κάνουν ουσιαστικά απαραίτητο αφού πλέον, απο φέτος, ο χρόνος που είμαστε on με τα έξυπνα κινητά μας τηλέφωνα, είναι περισσότερος από ό,τι διαθέτουμε για την τηλεόραση και τα άλλα μέσα ενημέρωσης και επικοινωνίας.

Η τεχνολογία σπρώχνει τις επιχειρήσεις στις νέες τεχνολογίες και τα social media, άλλωστε ως το 2020 το 85% των επιχειρήσεων θα αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους χωρίς ανθρώπινη διαμεσολάβηση, δηλαδή μέσω Messenger και Whatsapp, είπε η κ. Μαρία Μανωλιούδη, Client solutions manager από το βήμα της εκδήλωσης που διοργάνωσε η Facebook για να βοηθήσει, με το "boost your business", δίνοντας εντυπωσιακά στοιχεία που δείχνουν την επανάσταση που έχουν φέρει Facebook και Instagram.

Η δύναμη του mobile και η ταχύτητα διείσδυσης της χρήσης των smart phones, είναι τεράστια και αποδεικνύεται, από στοιχεία. Όταν η τηλεόραση χρειάστηκε 60 χρόνια για να φτάσει σε 1 δισεκατομμύρια χρήστες, τα smart phones το έκαναν μόλις σε 5 χρόνια. Σήμερα, το 57% των Ελλήνων έχουν έξυπνα κινητά, 4,4 εκατομμύρια συνδέονται κάθε μέρα με το Facebook και τα 4 εκατομμύρια από αυτούς, μπαίνουν από το smart phone τους. Και δεν συνδέονται μία ή δύο φορές, αλλά κατά μέσο όρο 14 φορές την ημέρα, διαθέτοντας 50΄ λεπτά χρόνου.

Όσο για το Instagram και την απήχηση που έχει, 1 δισεκατομμύριο άτομα είναι ενεργοί στη διάρκεια του μήνα, ενώ 1,3 δισεκατομμύρια επικοινωνούν μέσω Messenger και Whatsapp.

Οι επιχειρήσεις, στην πραγματικότητα δεν μπορούν να αποφύγουν το internet και την ηλεκτρονική κοινότητα δικτύωσης αφού το 2020, περισσότεροι θα είναι οι άνθρωποι, σε όλο τον κόσμο, που θα είναι συνδεδεμένοι στον internet, από αυτούς που θα έχουν μείνει εκτός διαδικτύου.

Πόσο σημαντικά είναι Facebook και Instagram για τις νέες επιχειρήσεις;

Την εμπειρία τους, για το πως έκτισαν την στρατηγική τους στο internet και συγκεκριμένα στο Facebook και Instagram, μετέφεραν οι νέοι επιχειρηματίες των Factory Sofa, Surf Club Kerros, Double O΄ Wood Crafts.

Χωρίς πολιτική στα social media, σήμερα δεν μπορείς να αναπτυχθείς, ήταν η θέση όλων, είτε πουλάς καναπέδες, ξύλινα γυαλιά και αξεσουάρ ή οργανώνεις ναυταθλητικές δράσεις στη Λήμνο. Με το Instagram και το Facebook, παίρνεις feed back από το κοινό σου, τεστάρεις την αποδοχή νέων προϊόντων, κρατάς hooked ειδικά το νεανικό κοινό με βιντεάκια στο Instagram, ενώ "κλέβεις" και πελάτες από την τηλεόραση γιατί την ώρα που παίζουν διαφημίσεις στην TV, πολλοί σερφάρουν στο Facebook.

To Facebook είναι η πιο αποδοτική πλατφόρμα για να βρεις νέους πελάτες, κάτι συμφέρον οικονομικά αλλά και διδακτικό για την επιχείρηση, αφού είναι άμεσο το feed back, τα σχόλια των χρηστών αλλά και των πελατών.