Skip to main content

Fiat Punto Evo

Η Fiat χρωστά πολλά στο Grande Punto, καθώς είναι αναμφισβήτητα ένα από τα μοντέλα που τη βοήθησαν να ξεπεράσει τα σημαντικά οικονομικά προβλήματα του παρελθόντος.
Η Fiat χρωστά πολλά στο Grande Punto, καθώς είναι αναμφισβήτητα ένα από τα μοντέλα που τη βοήθησαν να ξεπεράσει τα σημαντικά οικονομικά προβλήματα του παρελθόντος. Πλέον έφθασε η στιγμή της ανανέωσής του, ώστε να συνεχίσει την πετυχημένη εμπορική του πορεία. Το τμήμα marketing επέλεξε ότι προς αυτή την κατεύθυνση καλό θα ήταν να του αλλάξει ελαφρώς και το όνομα. Έτσι λοιπόν, στη Φρανκφούρτη θα υποδεχτούμε το Punto Evo.

Το απαραίτητο… φρεσκάρισμα στην εξωτερική εικόνα του μοντέλου χαρίζουν η νέα μάσκα και οι νέοι προφυλακτήρες, αλλά και τα ελαφρώς επανασχεδιασμένα φώτα, εμπρός και πίσω. Οι επεμβάσεις που έγιναν είχαν ως αποτέλεσμα να αυξηθεί το μήκος του μοντέλου κατά 3 εκατ., φθάνοντας πλέον τα 4,06 μέτρα. Σημαντικότερες οι αλλαγές στο χώρο των επιβατών, και συγκεκριμένα στην κεντρική κονσόλα, τα όργανα αλλά και τα καθίσματα.

Το Punto Evo βγαίνει κερδισμένο όμως και στον τομέα των επιδόσεων, καθώς η Fiat το εξοπλίζει με τους ισχυρούς αλλά και οικονομικούς κινητήρες τεχνολογίας MultiAir. Ο ατμοσφαιρικός 1.4 αποδίδει πλέον 105 ίππους και ο turbo 135 ίππους έναντι 120 της απερχόμενης γενιάς, όπως μας είχε ενημερώσει ο όμιλος Fiat για τη MiTo. Η ιταλική εταιρεία έκανε γνωστό ότι θα κυκλοφορήσουν παράλληλα και εκδόσεις με καύσιμο μεθάνιο (και εκπομπές CO2 115 γρ. ανά χλμ.) αλλά και υγραέριο (LPG). Όλα τα Punto με κινητήρα τεχνολογίας ρύπων Euro 5 θα φέρουν σύστημα Start&Stop στο βασικό εξοπλισμό.

Η Fiat κάνει πιο πλούσιο τον εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης του Punto Evo, καθώς αυτός περιλαμβάνει επτά αερόσακους (ανάμεσά τους και ένα για τα γόνατα του οδηγού), ESP, Hill-Holder και το σύστημα πλοήγησης, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας Blue&Me–TomTom.