Skip to main content

Φορτσάρει ο ΟΛΘ για τα dry ports - Ποιοι οι επόμενοι σχεδιασμοί

Η ΟΛΘ ΑΕ εξετάζει το ενδεχόμενο δεύτερου δρομολογίου από τη Νις της Σερβίας - Το 2023 τα νεότερα για τη δημιουργία dry port στα Σκόπια

Το ενδεχόμενο ενίσχυσης των δρομολογίων προς την περιοχή Νις της Σερβίας, όπου από τις 17 Αυγούστου ξεκίνησε η λειτουργία dry port της ΟΛΘ ΑΕ, μελετά η διοίκηση της εταιρείας. Σήμερα πραγματοποιείται δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη κάθε Τετάρτη και από τη Νις κάθε Σάββατο.

Αυτό δήλωσε στη Voria.gr ο γενικός εμπορικός διευθυντής της ΟΛΘ, Ιωάννης Φετάνης, στο περιθώριο του συνεδρίου «Βόρεια Ελλάδα: Γέφυρα μεταφορών Ανατολής και Δύσης» που συνδιοργανώσαν η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας και η Πανελλήνια Ένωση Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς και χορηγός επικοινωνίας είναι η Voria.gr.

Το dry port στη Σερβία αποτελεί το δεύτερο της ΟΛΘ ΑΕ καθώς είχε προηγηθεί αυτό στη Σοφία το 2020, για το οποίο πραγματοποιούνται από τη Θεσσαλονίκη τρία δρομολόγια την εβδομάδα κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο.

Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία θα αξιολογήσει εντός του επόμενου έτους αν θα προχωρήσει στη δημιουργία dry port και στα Σκόπια.

Όπως τόνισε ο κ. Φετάνης το 2021 διακινήθηκαν από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης 215.000 φορτηγά κατά μέσο όρο τον μήνα 18.000 φορτηγά, το 2020 226.000 φορτηγά κατά μέσο όρο τον μήνα 19.000 ενώ μέχρι τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους 137.000 με το μέσο μηνιαίο αριθμό να βρίσκεται στα 17.000 φορτηγά. Ο ίδιος μάλιστα σημείωσε πως έχει μειωθεί ο μέσος χρόνος παράδοσης των φορτίων από 20 έως 25 λεπτά έναντι 40 έως 50 λεπτά που ήταν στο παρελθόν.

Όπως τόνισε ο κ. Φετάνης, στόχος της διοίκησης του ΟΛΘ είναι «να μειώσουμε τους χρόνους παραδόσεις των φορτίων».