Skip to main content

Γερμανοί ψάχνουν ακίνητα στη Θεσσαλονίκη και Σουηδοί στην Κασσάνδρα

Ποιοι αναζητούν ακίνητα σε Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική - Οι 10 χώρες με τις περισσότερες αναζητήσεις αγοράς ακινήτου στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον Spitogato

Μεγάλο ενδιαφέρον επιδεικνύουν δυνητικοί αγοραστές από όλο τον κόσμο για ακίνητα στην Ελλάδα, καθώς οι χαμηλές τιμές τους, η χρυσή βίζα και η ελκυστικότητα της χώρας μας ως τόπος διαμονής, αποτελούν σημαντικούς πόλους έλξης. Ο Spitogatos παρουσιάζει τη λίστα με τις χώρες του εξωτερικού από τις οποίες προέρχονται οι περισσότερες αναζητήσεις αγοράς ακινήτου στην Ελλάδα.

Γερμανοί αναζητούν σπίτια σε Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά, Καβάλα

Πρώτοι στη λίστα είναι οι κάτοικοι της Αμερικής οι οποίοι αναζητούν κατοικίες κυρίως στη Σαντορίνη, τη Γλυφάδα και τη Μύκονο. Δεύτεροι οι Γερμανοί οι οποίοι «ανιχνεύουν» την αγορά ακινήτων της Βορείου Ελλάδος και συγκεκριμένα το κέντρο της Θεσσαλονίκης, την Καλαμαριά και την Καβάλα, ενώ οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου ενδιαφέρονται περισσότερο για τη Ρόδο, τη Γλυφάδα και το Κολωνάκι.

Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν:

- οι Ολλανδοί, με προτίμηση στις περιοχές του Μετς – Καλλιμάρμαρο, Παγκράτι, Νέου Κόσμου,
- οι Κινέζοι για Τήνο, Κηφισιά και Γλυφάδα,
- οι Γάλλοι με ενδιαφέρον σε Πάρο, Σύρο και την περιοχή Κολωνακίου- Λυκαβηττού,
- οι Αυστραλοί, με προτίμηση σε Γλυφάδα, Καλαμάκι και Σαντορίνη,
- οι Σουηδοί για Ρόδο, Κασσάνδρα Χαλκιδικής, Βόλο,
- οι Βούλγαροι με ενδιαφέρον σε Καβάλα και Σιθωνία Χαλκιδικής,
- οι Καναδοί σε Καλαμάτα, Γλυφάδα, Σαντορίνη.  

Ο CEO του Spitogatos, Δημήτρης Μελαχροινός, ανέφερε σχετικά: «Η ελληνική αγορά ακινήτων διανύει μία ιδιαίτερα θετική περίοδο με αυξημένη ζήτηση. Αυτό διαφαίνεται από την αυξητική τάση των τιμών πώλησης και επιβεβαιώνεται από τα εκατομμύρια δεδομένα τα όποια συλλέγουμε καθημερινά. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρατηρούμε επισκέπτες των ιστοσελίδων μας από πάνω από 50 χώρες να αναζητούν κατοικίες προς πώληση σε όλη την Ελλάδα – συγκεκριμένα η επισκεψιμότητα από το εξωτερικό καταγράφει αύξηση μεγαλύτερη του 25% σε σχέση με το 2018. Αυτά τα στοιχεία μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμο υλικό προκειμένου οι υποψήφιοι πωλητές να στοχεύσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα στους δυνητικούς αγοραστές, αλλά και οι τοπικές κοινωνίες να αναδείξουν ανάλογα το τοπικό τουριστικό προϊόν τους».