Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019
x

ΓΕΡΜΑΝΙΑ: ΣΤΟ TRüBERBROOK ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ


Το βιντεοπαιχνίδι μας ταξιδεύει στην ύπαιθρο της Δυτικής Γερμανίας τη δεκαετία του 1960.

Αυτή την εβδομάδα «παίζει» στο Βερολίνο η Game Week: επτά ημέρες αφιερωμένες στα βιντεοπαιχνίδια, υπογραμμίζοντας τη σημασία τους ακόμη και για τη γερμανική κυβέρνηση. Οι επισκέπτες αναμένεται να ξεπεράσουν τους 15.000 και το Βερολίνο επιδιώκει να εδραιωθεί ως κέντρο και για την βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών στη Γερμανία.

Aδιαμφισβήτιτος νικητής τo Trüberbrook, μία παραγωγή του μικρού στούντιο Bildundtonfabrik (btf) με έδρα την Κολωνία και το Βερολίνο, που κέρδισε τέσσερα από τα βραβεία της διοργάνωσης. Η επιτροπή αποτελείται από 32 μέλη, τα οποία προέρχονται όχι μόνο από τον κόσμο του gaming, αλλά και από τον κλάδο της δημοσιογραφίας και της πολιτικής.

50 εκ. για τη στήριξη της γερμανικής παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών

Το παιχνίδι συνδυάζει sci-fi, γρίφους και μυστήριο, ταξιδεύοντας τους παίχτες στη Δυτική Γερμανία και το ψυχροπολεμικό κλίμα της δεκαετίας του 1960: Ο Χανς Τανχάουζερ, ένας αμερικανός διδακτορικός φοιτητής, προσγειώνεται στη μικρή επαρχιακή πόλη Τρίμπερμπρουκ. Μετά την κλοπή της διδακτορικής του διατριβής στην κβαντομηχανική, προσπαθεί να ανακτήσει τα κλεμμένα αρχεία του και φυσικά να… σώσει τον κόσμο. Από το παιχνίδι δεν απουσιάζουν οι αναφορές στη γερμανική ιστορία και τον πολιτισμό: ο πρωταγωνιστής Τανχάουζερ παραπέμπει στην όπερα του Βάγκνερ «Τανχόιζερ». Αυτός συναντά την Γκρέτχεν - άλλη μία έμμεση αναφορά στο Φάουστ του Γκαίτε, ενώ συνομιλεί με τον... Μπαρμπαρόσα (ο Φρειδερίκος Μπαρμπαρόσσα ήταν αυτοκράτορας της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, ο οποίος το 1152 εκλέχθηκε στη Φραγκφούρτη βασιλιάς της Γερμανίας).

Σύμφωνα με το γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων, στα πλαίσια της απονομής των βραβείων η γερμανική κυβέρνηση δήλωσε ότι σκοπεύει να προωθήσει την παραγωγή βιντεοπαιχνιδιών στη Γερμανία. Ο Αντρέας Σόιερ, υπουργός Μεταφορών και Ψηφιακής Πολιτικής τόνισε μάλιστα ότι το υπουργείο πρόκειται να διαθέσει 50 εκ. ευρώ με σκοπό να στηρίξει τη γερμανική βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών.

Κριστίνα Ράιμαν-Σνάιντερ

Επιμέλεια: Χρύσα Βαχτσεβάνου

Πηγή: Deutsche Welle




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ