Skip to main content

Γερογιάννης: Στα επίπεδα του 2019 το χειμερινό πρόγραμμα της Aegean από το «Μακεδονία»

Η Θεσσαλονίκη είναι πόλος οικονομικής, πολιτιστικής και τεχνολογικής ανάπτυξης, είπε ο CEO της Aegan στο Thessaloniki Helexpo Forum.

Για τις επενδύσεις της Aegean στη Θεσσαλονίκη μίλησε μεταξύ άλλων ο CEO της εταιρείας Δημήτρης Γερογιάννης στο πάνελ για τις «Μεταφορές και την Έξυπνη Κινητικότητα» που πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο του 3ου Thessaloniki Helexpo Forum.  

Αρχικώς ο κ. Γερογιάννης αναγνώρισε ότι η Ελλάδα το φετινό καλοκαίρι τα πήγε «εξαιρετικά καλά σε σχέση με πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες» καθώς, όπως τόνισε, «οι επιδόσεις μας στη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας ήταν πολύ καλές -συγκριτικά πάντα με την απότομη και μαζική αύξηση του αριθμού των πτήσεων μετά από 2 χρόνια υπολειτουργίας- ενώ και τα προβλήματα που αντιμετώπισαν τα αεροδρόμια από τις ελλείψεις προσωπικού εδάφους ήταν αισθητά μικρότερα σε σχέση με άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια».

Διαβάστε ακόμη: Εκδήλωση ΔΕΘ και Ελληνο-Ιταλικού Επιμελητηρίου για τις μεταφορές και την αγροδιατροφή

Σε ό,τι αφορά τις συνδυασμένες μεταφορές και τον ρόλο της Θεσσαλονίκης ως διαμετακομιστικού κόμβου, ο CEO της Aegean υπογράμμισε ότι αυτό αποτελεί αναγκαιότητα και όχι απλά μια επιθυμητή ή ευκταία ενέργεια.

«Έχουμε όλοι να επωφεληθούμε από την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης όχι μόνο σε διαμετακομιστικό κόμβο, αλλά και σε τεχνολογικό, εκπαιδευτικό, τουριστικό και επιχειρηματικό κέντρο. Η Θεσσαλονίκη είναι ένας πόλος οικονομικής, πολιτιστικής και τεχνολογικής ανάπτυξης, και θεωρούμε ότι και εμείς με τη δική μας συστηματική επένδυση στο δίκτυό της συμβάλλουμε σε αυτό», σημείωσε.

Ο ίδιος χαρακτήρισε το ανθρώπινο δυναμικό της Θεσσαλονίκης εξαιρετικό, τονίζοντας πως πρέπει να γίνει κατανοητό το πόσο μεγάλη πηγή ανάπτυξης και προοπτικής είναι αυτό για την πόλη.

Προς επίρρωση των παραπάνω, ο CEO της Aegean υπογράμμισε  ότι η εταιρεία αναζητώντας πρόσφατα ανθρώπινο δυναμικό για το distance call center που δημιούργησε, διαπίστωσε πως όσοι επιλέχθηκαν είχαν «πραγματικά εξαιρετικές περιπτώσεις και διαθέτουν όχι μόνο γνώση και εμπειρία αλλά επαγγελματισμό, διάθεση για εργασία και ψυχή».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο χειμερινό πτητικό πρόγραμμα της εταιρείας από τη Θεσσαλονίκη. Όπως είπε, περιλαμβάνει 22 προορισμούς, 12 εξωτερικού (Βρυξέλες, Μιλάνο, Ρώμη, Ζυρίχη, Μόναχο, Φρανκφούρτη, Ντίσελντορφ, Στουτγάρδη, Βερολίνο, Αμβούργο, Λάρνακα, Τελ Αβίβ) από έξι χώρες (Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ελβετία, Κύπρο, Ισραήλ) και 10 εσωτερικού (Αθήνα, Ηράκλειο, Ρόδος, Μυτιλήνη, Χίος, Καλαμάτα, Κως, Λήμνος, Σάμος, Ικαρία), ενώ πάντα την περίοδο των εορτών προστίθενται και πτήσεις charter. Συνολικά, είναι αυξημένο κατά 14% σε σχέση με πέρυσι και υπολείπεται ελάχιστα σε σχέση με το αυξημένο πρόγραμμα του 2019.

Ο ίδιος μίλησε και για το νέο Lounge της Aegean στη Θεσσαλονίκη, που λειτουργεί σχεδόν ένα χρόνο τώρα, και ήταν το πρώτο που ξεκίνησε με την αναβαθμισμένη αισθητική της νέας εταιρικής εικόνας.