Skip to main content

Για Μετρό, ΟΑΣΘ και Περιφερειακό συζήτησαν Ζέρβας - Μαγκριώτης

Διεπιστημονική Επιτροπή υψηλού κύρους για το μετρό, όπου όλες οι πλευρές θα καταθέσουν τις απόψεις τους σε δύο μήνες, η πρόταση του πρώην υφυπουργού

Συνάντηση με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνο Ζέρβα, είχε ο πρώην υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης για το Μετρό, τον ΟΑΣΘ και τον Περιφερειακό.

Σε συνάντηση με τον δήμαρχο, ο κ. Μαγκριώτης του τόνισε την ανάγκη να αποφευχθεί ένας νέος διχασμός για το Μετρό Θεσσαλονίκης και ειδικότερα για τον τρόπο κατασκευής του σταθμού της Βενιζέλου, πού θα οδηγήσει σε νέες μεγάλες καθυστερήσεις.

«Ο ασφαλέστερος δρόμος στο σημείο πού βρισκόμαστε και μετά τα λάθη που έγιναν από τις κυβερνήσεις της περιόδου 2012-2019 στον σταθμό της Βενιζέλου, είναι η συνεννόηση όλων των πλευρών γύρω από τα επόμενα βήματα», τόνισε ο κ. Μαγκριώτης.

«Καμία πλευρά δεν μπορεί να επιβάλλει μονομερώς τις απόψεις της, όπως γίνεται δυστυχώς μέχρι σήμερα, κοιτώντας πρώτα το κομματικό και προσωπικό συμφέρον της», πρόσθεσε, τονίζοντας:

«Την λύση πρέπει να την δώσει μια Διεπιστημονική Επιτροπή υψηλού κύρους, στην οποία όλες οι πλευρές θα καταθέσουν τις απόψεις τους σε χρονικό διάστημα δύο μηνών, και η οποία θα γίνει σεβαστή από όλους».

Σύμφωνα με τον πρώην υφυπουργό,  η κυβέρνηση πρέπει να δημοπρατήσει τα συστήματα ασφαλείας, τον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό και τους συρμούς για την επέκταση της γραμμής στην Καλαμαριά, «κάτι που έπρεπε να γίνει από το 2014, διαφορετικά το Μετρό δεν θα φθάσει ποτέ στην Μίκρα».

«Επίσης πρέπει τουλάχιστον να δημοπρατήσει τις μελέτες για την επέκτασή του δυτικά και προς το αεροδρόμιο, για να είναι έτοιμες μέχρι το 2022, για να μπορέσει να χρηματοδοτηθεί από το επόμενο ΕΣΠΑ», υπογράμμισε.

Για τον ΟΑΣΘ σημείωσε ότι «η σημερινή κυβέρνηση δεν έχει ξεκαθαρίσει τι θα κάνει για να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη σύγχρονες και ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες, δυστυχώς μέχρι σήμερα συνεχίζει τις λάθος επιλογές της προηγούμενης, η οποία αντί να εφαρμόσει τον Κοινοτικό Κανονισμό 1370 του 2007, η εφαρμογή του οποίου θα γίνει υποχρεωτική από τις 3/9/19, και να προχωρήσει σε διεθνή διαγωνισμό για την ανάθεση του συγκοινωνιακού έργου, την παρακμιακή δομή του ΟΑΣΘ την κρατικοποίησε με τα γνωστά αποτελέσματα».

Επίσης, για την αναβάθμιση τού περιφερειακού Θεσσαλονίκης τόνισε, πως η εξαγγελία του πρωθυπουργού  για την κατασκευή υπερυψωμένου τμήματος από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου μέχρι την Πυλαία είναι θετική, μάλιστα υπενθύμισε στον δήμαρχο ότι ήταν επιλογή της κυβέρνησης το 2011 και ήταν έτοιμη η δημοπράτησή της, όμως η επόμενη κυβέρνηση το ακύρωσε και η απελθούσα όπως και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αδιαφόρησαν.