Skip to main content

Γιαννούλης: Εάν δεν είχε αλλάξει ο σχεδιασμός η Θεσσαλονίκη θα είχε μετρό

Ο αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι η χρηματοδότηση των έργων του μετρό Θεσσαλονίκης την τελευταία διετία είναι μειωμένη κατά 50%.

«Εάν δεν είχε αλλάξει ο σχεδιασμός η Θεσσαλονίκη μέσα στο 2021 θα είχε μετρό με όλους τους σταθμούς εκτός από αυτόν της Βενιζέλου», υποστήριξε ο βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και αναπληρωτής Τομεάρχης Μεταφορών Χρήστος Γιαννούλης στη συζήτηση για τη διαχείριση των ταμειακών διαθέσιμων της Αττικό μετρό από τον Σεπτέμβριο του 2019 μέχρι τον Ιούλιο του 2021.

«Αναφερόμενη στα έργα του μετρό την περίοδο 2015-2019, η κυβέρνηση Μητσοτάκη τολμά και μιλά για «μουσαμάδες», όταν έχει ιστορικά αποτυπωθεί η πρόοδος των έργων από το 30% το 2015 στο 75% το 2019», είπε ο βουλευτής.

«Ενώ την περίοδο 2015-2019 η ετήσια χρηματοδότηση για τα έργα του μετρό ήταν 300-350 εκατ., τους 26 μήνες της διακυβέρνησης από τη ΝΔ η χρηματοδότηση μειώθηκε κατά 50% και περιορίστηκε σε 160 εκατ. τον χρόνο», πρόσθεσε.

«Ζητούμενο παραμένει η διαφανής και αποτελεσματική διαχείριση των ταμειακών διαθέσιμων της Αττικό μετρό και η αξιοποίηση των χρηματοδοτικών εργαλείων για να μην επιβαρυνθούν οι πολίτες», σημείωσε ο βουλευτής.