Skip to main content

Γιατί πήρε φωτιά το λεωφορείο από τη Λειψία- Προβληματισμός στον ΟΑΣΘ

Η φωτιά που προκλήθηκε σε λεωφορείο από τη Λειψία που πλέον εκτελεί δρομολόγια του ΟΑΣΘ φαίνεται να έβαλε σε σκέψεις τον Οργανισμό.

Γράφει ο Σαλονικιός

Περίσκεψη και προβληματισμός, πληροφορούμαι ότι επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στον ΟΑΣΘ όσον αφορά τα μεταχειρισμένα λεωφορεία τα οποία αγόρασε ο δήμος Θεσσαλονίκης από την αδελφή Λειψία και τα παραχώρησε στον Οργανισμό προκειμένου να ενισχύσει τον στόλο του. Αφορμή αποτέλεσε το περιστατικό το οποίο συνέβη τα ξημερώματα της Πέμπτης όταν σε ένα από τα πρώτα πέντε εκ Λειψίας λεωφορεία τα οποία έχουν ενταχθεί στις γραμμές του ΟΑΣΘ σημειώθηκε μια πολύ μικρής έκτασης φωτιά την οποία πρόλαβε και έσβησε ο οδηγός με τη χρήση του πυροσβεστήρα τον οποίο διαθέτει το όχημα. Στο μεταξύ, όμως, είχε κληθεί στο σημείο, στον τερματικό σταθμό του Χορτιάτη, ένα πυροσβεστικό όχημα.

Διαβάστε ακόμα Εργαζόμενοι ΟΑΣΘ: Αστικό που ήρθε από Λειψία έπιασε φωτιά-Μας φόρτωσαν σαπάκια

Σύμφωνα με αρμόδια πηγή αιτία για ό,τι συνέβη ήταν η υπερθέρμανση του καταλύτη ο οποίος με τη σειρά του έλιωσε κάποια καλώδια τα οποία ήταν κοντά και προκλήθηκε μικρής έκτασης φωτιά και φυσικά καπνός. Έπειτα απ' αυτό το λεωφορείο μεταφέρθηκε στο αμαξοστάσιο του Φοίνικα όπου ελέγχεται προκειμένου να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια του συμβάντος. Εκείνο που προβληματίζει τους ιθύνοντες του ΟΑΣΘ είναι ότι το λεωφορείο έπαθε αυτή τη βλάβη παρότι κατ' ουσία ήταν άδειο καθώς μετέφερε μόνο τέσσερις-πέντε οδηγούς που πήγαιναν να πιάσουν δουλειά.

«Από τις πρώτες μέρες που είναι σε κυκλοφορία αυτά τα λεωφορεία είναι φανερό ότι έχουν πρόβλημα στις ανηφόρες» μού εκμυστηρεύεται άνθρωπος ο οποίος γνωρίζει άριστα την κατάσταση. Όπως μου εξηγεί, κάποια απ' αυτά μπήκαν στη γραμμή των Σαράντα Εκκλησιών όπου έχει ανηφόρες και σε κάποια σημεία της διαδρομής τα οχήματα αγκομαχούν. Για όλα αυτά είναι ενήμερη, όπως πληροφορούμαι, και η διοίκηση του ΟΑΣΘ η οποία προβληματίζεται και αναζητά λύσεις.

Υπάρχει, μου λένε, η σκέψη τα λεωφορεία αυτά να μπουν τελικά σε κάποιες γραμμές της δυτικής Θεσσαλονίκης που δεν έχουν ανηφοριές. «Ξέραμε ότι τα λεωφορεία της Λειψίας έχουν μικρότερη ιπποδύναμη σε σχέση με τα δικά μας, είναι κι αυτά φορτωμένα με αρκετά χιλιόμετρα, αλλά η αδυναμία τους στις ανηφοριές δεν εξηγείται», μου επισημαίνει η πηγή μου. Το πρόβλημα θα γίνει ακόμη μεγαλύτερο τους καλοκαιρινούς μήνες όταν θα πρέπει να τοποθετηθεί στα λεωφορεία αυτά κλιματισμός καθώς δεν διαθέτουν και είναι προς διερεύνηση εάν, υπό αυτά τα δεδομένα, θα μπορέσουν να σηκώσουν την επιπλέον καταπόνηση που συνεπάγεται η λειτουργία κλιματισμού.