Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2019
x

ΓΚΕΡΕΚΟΥ: ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΝΗΣΙΑ, ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ

Η κ. Γκερέκου δήλωσε ότι θα εισηγηθεί προς το διοικητικό συμβούλιο του ΕΟΤ τη δημιουργία ειδικής πλατφόρμας προβολής των μικρών νησιών

Την ανάγκη υποστήριξης του τουριστικού προϊόντος στο πλαίσιο ενίσχυσης της νησιωτικότητας, ώστε να μικρά νησιά να γίνουν ο μεγάλος πρωταγωνιστής, υπογράμμισε η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου στην ομιλία της για θέματα τουριστικής ανάπτυξης κατά τη διάρκεια του 11ου Συνεδρίου του Δικτύου Μικρών Νησιών, που πραγματοποιήθηκε στην Ιθάκη από τις 4 έως τις 6 Οκτωβρίου.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η κυρία Γκερέκου τόνισε τη σημασία των μεταφορών, όπως η προώθηση ενός νέου θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των υδατοδρομίων καθώς και την ανάγκη για σύγχρονες υποδομές, ενώ σημείωσε πως θα εισηγηθεί προς το διοικητικό συμβούλιο του ΕΟΤ τη δημιουργία ειδικής πλατφόρμας προβολής των μικρών νησιών, λόγω των ιδιαιτεροτήτων που αυτά έχουν, και προς τα αρμόδια υπουργεία την ενδυνάμωση του μεταφορικού ισοδύναμου για τα μικρά νησιά αναφορικά και με τα εμπορεύματα.

Ακολούθως αναφέρθηκε στο ρόλο του ΕΟΤ για την προβολή κάθε νησιού και έθεσε ως προτεραιότητα την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για μία αποτελεσματική συνεργασία, στο πλαίσιο της ενιαίας ατζέντας προβολής της χώρας με περιφερειακή και θεματική εξειδίκευση, με βάση τις κατευθύνσεις του υπουργείου Τουρισμού. Συγκεκριμένα, απηύθυνε κάλεσμα συνεργασίας με την αυτοδιοίκηση ώστε να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες κάθε νησιού, λέγοντας «πρέπει μαζί να διαχειριστούμε και να προβάλλουμε την αυθεντικότητα, την νησιωτικότητα, γνωρίζοντας στον σύγχρονο επισκέπτη την έννοια της πραγματικής φιλοξενίας, στην κατεύθυνση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης».

Η κυρία Γκερέκου αναφέρθηκε και στις συνέπειες από την πρόσφατη κατάρρευση της Thomas Cook, τονίζοντας ότι ο τουρισμός είναι εκ φύσεως ευμετάβλητο προϊόν και γι’ αυτό χρειάζεται η διαμόρφωση μιας άλλης στρατηγικής προώθησης του ελληνικού τουρισμού. «Η κρίση αυτή πρέπει να γίνει ευκαιρία ώστε να αναθεωρήσουμε συνολικά τη λειτουργία του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας, σε σχέση και με τα μεγάλα διεθνή ταξιδιωτικά γραφεία και με την ανταπόκρισή μας στις διεθνείς κρίσεις, για να υπάρχει μία όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα» σημείωσε χαρακτηριστικά, ενώ επισήμανε και την άμεση ανταπόκριση του υπουργείου Τουρισμού αναφερόμενη στα μέτρα που έχουν ληφθεί και πρόκειται να ληφθούν περαιτέρω.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ