Skip to main content

Hellenic Premium Meat: Η ελληνική απάντηση στο Black Angus

H Hellenic Premium Meat δημιούργησε μία πλήρη σειρά επώνυμων προϊόντων κρέατος με αμιγώς ελληνική εκτροφή, παραγωγή και τυποποποίηση.

Στην καθιέρωση ελληνικού branded κρέατος στοχεύει η εταιρεία Hellenic Premium Meat, η οποία για πρώτη φορά στην Ελλάδα προχωρά στη δικτύωση μονάδων παραγωγής, σφαγείων και τυποποίησης. Η εταιρεία με έδρα τη Μάνδρα Αττικής, όπου δημιούργησε τη μονάδα επεξεργασίας έκανε το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά τον Νοέμβριο του 2018 με μία πλήρη σειρά επώνυμων προϊόντων κρέατος με αμιγώς ελληνική εκτροφή, παραγωγή και τυποποίηση.

Όπως αναφέρθηκε στη διάρκεια παρουσίασης της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, η Hellenic Premium Meat φιλοδοξεί να δώσει με τα προϊόντα της, αλλαντικά, παρασκευάσματα και κρέατα την ελληνική απάντηση στην παγκοσμιοποιημένη αγορά κρέατος. Στην παρούσα φάση, η εταιρεία συνεργάζεται για την πρώτη ύλη με τρεις διαφορετικές φάρμες, οι οποίες βρίσκονται στη Θεσσαλία, στην Κεντρική Μακεδονία και στην Θράκη.

Τα κρέατα που έχουν επιλεγεί είναι:
1.    Μοσχάρια βιολογικής εκτροφής πιστοποιημένα, με την επωνυμία Grecian Prime.
2.    Μαύρος Χοίρος με την επωνυμία Greco Negro. Ο μαύρος χοίρος είναι μια αρχέγονη ελληνική φυλή, που οι ρίζες της βρίσκονται στην εποχή της Οδύσσειας. Είναι ημιελεύθερης εκτροφής στο δάσος και παράγει ένα πολύ νόστιμο κρέας πλούσιο σε Ω3 και Ω6 λιπαρά οξέα.
3.    Ελληνικό αρνί και πρόβατο ελεύθερης εκτροφής με την επωνυμία Agnus Greco από ελληνικές φυλές, κάποιες από τις οποίες θεωρούνται ότι αποδίδουν  το νοστιμότερο πρόβειο κρέας στην Ευρώπη.

Η Hellenic Premium Meat απευθύνεται κυρίως στην αγορά της μαζικής εστίασης αλλά και επιλεγμένα delicatessen και κρεοπωλεία. Ήδη τα προϊόντα της βρίσκονται σε εστιατόρια στην Αθήνα και σε νησιά.

Όπως τόνισε ο κτηνίατρος και μικροβιολόγος τροφίμων της Hellenic Premium Meat Νίκος Κασσαλιάς, με άξονα την καινοτομία και την γνώση των αναγκών της αγοράς, η εταιρεία εισάγει μία νέα διαδικασία ωρίμανσης για το μοσχαρίσιο κρέας με αιθέρια έλαια, καθώς και πρωτοποριακές τεχνικές και μεθόδους συσκευασίας, που δίνουν την δυνατότητα στο κρέας να ωριμάσει μέσα σε αυτήν.

«Η ανάπτυξη της εταιρείας αποτελεί και ένα μοντέλο για το πως μπορεί να στηθεί ο πρωτογενής τομέας στην Ελλάδα, προκειμένου να έχει μέλλον. Επίσης και για το πως εμπλέκεται η επιστημονική κοινότητα σε αυτό το μοντέλο» σημείωσε ο κ. Κασσαλιάς.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η χώρα μας είναι δραματικά ελλειμματική στο κρέας με συνεχώς πτωτικές τάσεις. Από την άλλη ο καταναλωτής αναζητά ελληνικό κρέας ακολουθώντας μια παγκόσμια τάση που τα τελευταία χρόνια γιγαντώνεται για επώνυμο εθνικά κρέας (Scottish Pork, Irish beef, Black Angus Beef κλπ).

Να σημειωθεί ότι στο μοσχαρίσιο κρέας η εγχώρια αγορά καλύπτεται από αμιγώς ελληνικό κρέας σε ποσοστό περίπου 15%, άλλο ένα 15% εισάγεται ζωντανό και μετά από την πάροδο κάποιου διαστήματος σφάζεται και όλο το υπόλοιπο ποσοστό αφορά αποκλειστικά εισαγωγές.

Στο δε χοιρινό, ελληνικό είναι το 30-35% με πτωτικές τάσεις και το υπόλοιπο εισαγωγής, ενώ στα αμνοερίφια η χώρα είναι αυτάρκης σε ποσοστό 80-85%.