Skip to main content

Η οφειλόμενη απάντηση της Voria.gr στον Γ. Μυλόπουλο για τη Βενιζέλου

Η Voria.gr απαντά στις επικρίσεις που διατύπωσε μέσω Facebook ο κ. Μυλόπουλος, σχετικά με ρεπορτάζ για το κλείσιμο της οδού Βενιζέλου.

Οι παρατηρήσεις του προέδρου της Αττικό Μετρό Α.Ε. καθ. Γιάννη Μυλόπουλου, μέσω Facebook και μάλιστα παρατηρήσεις που είχαν προσωπικό τόνο, σχετικά με το δημοσίευμα της Voria.gr με τίτλο «Μετρό: Nέα καθυστέρηση στον σταθμό Βενιζέλου- Χειμώνα θα κλείσει η οδός», αναγκάζουν σε μία απάντηση, μέσω της Voria.gr και όχι μέσω κοινωνικών δικτύων.

Το κείμενο που δημοσιεύτηκε στη Voria.gr και στο οποίο αναφέρεται ότι η οδός Βενιζέλου θα κλείσει στο τέλος του 2018 και όχι το καλοκαίρι, όπως προγραμματιζόταν, βασίζεται σε μεγάλο μέρος σε πληροφορίες που έδωσε ο ίδιος ο κ. Μυλόπουλος. Δεν βασίζεται μόνο σε πληροφορίες από τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, αλλά και σε πληροφορίες που αντλήθηκαν από άλλες πηγές, όπως είναι η συνήθης αλλά και η ορθή δημοσιογραφική πρακτική.

Και επειδή όλοι μπορούν να συνάγουν απλά συμπεράσματα, αντιλαμβάνονται ξεκάθαρα, ότι το να πάει πίσω ουσιαστικά ένα εξάμηνο το απαραίτητο κλείσιμο της οδού Βενιζέλου, ισοδυναμεί και με καθυστέρηση ενός εξαμήνου στις εργασίες που πρέπει να εκτελεστούν για την κατασκευή του συγκεκριμένου σταθμού, που αποτελεί κυριολεκτικά ΣΤΑΘΜΟ στη λειτουργία της βασικής γραμμής του Μετρό σε όλο της το μήκος.

Για την ιστορία του πράγματος υπενθυμίζουμε τα όσα επανειλημμένως έχει δηλώσει ο κ. Μυλόπουλος σχετικά με τους χρόνους ολοκλήρωσης και λειτουργίας του Μετρό, βασικής γραμμής και επέκτασης προς Καλαμαριά.

Σύμφωνα λοιπόν με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Α.Ε. η βασική γραμμή (δήλωση αρχές Ιανουαρίου 2018), από τη Νέα Ελβετία ως το Συντριβάνι, θα λειτουργήσει το Νοέμβριο του 2020. Αρχές του 2021 θα λειτουργήσει και η επέκταση Καλαμαριάς, οπότε η πόλη θα έχει μετρό σε λειτουργία από τη Μίκρα μέχρι το Συντριβάνι. Το Μετρό, μέχρι το Ν.Σ.Σταθμό, όπου και τερματίζει η βασική γραμμή, θα φτάσει το 2022 και μάλιστα στις αρχές του έτους.

Εάν το Μετρό, πιάσει τους παραπάνω χρόνους και ειδικά αν φτάνει μέχρι το Ν.Σ.Σταθμό , όχι αρχές του 2022, έστω στο τέλος του 2022, η γράφουσα μαζί με τους πολίτες της Θεσσαλονίκης θα είναι η πρώτη που θα πανηγυρίζει από χαρά, καθώς το έργο αυτό το παρακολουθεί πολύ πριν γίνει η ανάθεσή του το 2006 και γνωρίζει τα μύρια όσα προβλήματα που αντιμετώπισε.

Το ξέρουμε και το έχουμε γράψει ότι η διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε., όπως και η πολιτική ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να προχωρήσει το έργο, το έχουμε γράψει επανειλημμένως και φυσικά δεν έχουμε λόγο να μην το ξανατονίσουμε. Όμως, η πορεία των έργων δεν είναι μόνο ζήτημα βούλησης.

Προς το παρόν ευχόμαστε να μην υπάρξουν απρόοπτα με την αρχαιολογική έρευνα - γιατί από αυτήν εξαρτώνται σε σημαντικό βαθμό οι χρόνοι - περιμένουμε τη συμβασιοποίηση του νέου αντικειμένου και το εγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Όσον αφορά τα περί «κακοπροαίρετων», «κιτρίνων» και «ανθρώπων που είναι μέρος του προβλήματος και όχι της λύσης», απλώς τα αντιπαρέρχομαι και δηλώνω πως επιδιώκω μόνο την αντικειμενική και υπεύθυνη ενημέρωση της κοινής γνώμης, στόχο που με συνέπεια υπηρετεί η Voria.gr. 

Και, εύχομαι, όπως όλοι οι Θεσσαλονικείς, το πολύπαθο έργο να τελειώσει πιο γρήγορα ακόμα και από τους χρόνους που έχει ανακοινώσει ο κ. Μυλόπουλος.