Κυριακή 18 Αυγούστου 2019
x

Η ΕΡΓΟΣΕ ΔΗΜΟΠΡΑΤΕΙ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ CITY TRAIN ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ στη Voria.gr. Το κόστος κατασκευής της Α' Φάσης υπολογίζεται στα 9-10 εκατ. ευρώ.

Ως το τέλος Ιουνίου, το αργότερα μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου, η ΕΡΓΟΣΕ θα προκηρύξει διαγωνισμό για την ανάθεση όλων των μελετών για τον Δυτικό Προαστιακό Θεσσαλονίκης ή αλλιώς, το City Train της Θεσσαλονίκης, που θα χρηματοδοτηθούν από εξασφαλισμένους Κοινοτικούς πόρους.

Όπως δήλωσε στη Voria.gr ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Διονέλης, πέραν του τεχνικών μελετών θα εκπονηθούν μελέτες συγκοινωνιακή και βιωσιμότητας, οι οποίες θα πρέπει να ολοκληρωθούν σε διάστημα ενάμισι έτους από την ανάθεσή τους. Το επόμενο στάδιο για αυτό το συγκοινωνιακό έργο θα είναι η δημοπράτηση της Α’Φάσης με εκτιμώμενο κόστος περίπου στα 9-10 εκατ. ευρώ.

Το City Train ήταν το θέμα κλειστής ενημερωτικής συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στις 18 τρέχοντος στο ΤΕΕ/Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, κατά την οποία η διοίκηση και μηχανικοί της ΕΡΓΟΣΕ ενημέρωσαν το Τεχνικό Επιμελητήριο για τις προτάσεις της προμελέτης που εκπονήθηκε υπηρεσιακά και που είχε παρουσιάσει σε δημοσίευμά της η Voria.gr (δείτε εδώ).

Όπως τόνισε ο επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ στη Voria.gr, το κατασκευαστικό κόστος στην Α’Φάση του Δυτικού Προαστιακού αφορά κυρίως την κατασκευή των σταθμών καθώς τα τραίνα θα κινούνται σε «γραμμές τέλειες», πάνω στις οποίες κυκλοφορούν τα τραίνα του προαστιακού Θεσσαλονίκης – Λάρισας.

«ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ θα ασχοληθούν με την επιδομή και τους σταθμούς, το τροχαίο υλικό, είναι υπόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η Α’ Φάση, του City Train θα χρησιμοποιεί υφιστάμενη επιδομή και νέα επιδομή θα γίνει μόνο στο τμήμα του νότιου κλάδου που θα φτάνει μέχρι το λιμάνι. Η ακριβής χάραξη της γραμμής θα συναποφασιστεί, μετά από συνεννόηση με την διοίκηση του ΟΛΘ», υπογράμμισε ο κ. Διονέλης.

Στη μελέτη του Δυτικού Προαστιακού της Θεσσαλονίκης, θα ληφθούν υπόψη και οι σχεδιασμοί της Αττικό Μετρό για τις επεκτάσεις του δικτύου Μετρό Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες της πόλης.

Σημειώνεται ότι για την προμελέτη του City Train, η ΕΡΓΟΣΕ διαβουλεύτηκε με τις δημοτικές αρχές των περιοχών που πρόκειται να εξυπηρετεί ο προαστιακός.

 




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ